Hoor en lees toch wel veel 'negatieve' uitkomsten bij het uitblijven van de menstruatie? Veel PCOS.. Of andere problemen. Mijn menstruatie achtige buik en lage rugpijn bleek net een blaasontsteking. Pff. Volgens mij helpt het ook niet om er (onbewust) zo mee bezig te zijn.
Ben vorig jaar augustus gestopt met de pil. Cyclussen waren daarna: 32-37-41-25-28-51 en ben nu zwanger met een ovulatie op dag 32..erg laat dus maar zeker mogelijk! Onlangs ook nog pcos bij me vastgesteld maar ondanks dat nu toch al aangeteld super blij! Merkte die laatste cyclus dat ik veel stress had en er teveel mee bezig was... denk dat ik ook daardoor een cyclus had van 51 dagen.. daarna heb ik het los gelaten en direct zwanger!
Ik heb ook heel lamggedacht van je bent net gestopt met de pil het komt vanzelf wel. Was er toen niet zoveel mee bezig maar nu op dag 48 begin iktoch wel beetje te stressen
Hier was de eerste keer ook in de 40 dagen, daarna 31, dan ging het weer in de 40 zijn maar ben ik zwanger geraakt. Alles is dus helemaal goed gekomen uiteindelijk. Succes!
Fee89 ik denk dat als ik nu binnenkort ongesteld word dat ik nog nooit zo blij ven geweest om ongesteld te worden hahah
Ik ben ook net weer gestopt met de pil omdat we binnenkort voor een tweede willen gaan en mijn eerste cyclus na pilstop duurde 25 dagen en nu mijn tweede 29 dagen. Heel netjes dus en hoop dat het zo blijft want de vorige keer dat ik met de pil stopte (toen ik zwanger wilde worden van de eerste) was het in het begin ook erg onregelmatig en ook vaak lang van ruim 45 dagen. Hopelijk nu niet het geval! Succes!
Hier was de eerste keer 122 dagen met behulp van medicijnen. Ik mag in mijn handjes knijpen dat ik zo snel ben geholpen. Want dit doen ze echt niet snel. Dus geduld
Hallo allemaal, ik klets graag even mee. Mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil was 43 dagen en zit nu in de tweede ook alweer op 38. Heb een zoontje van bijna twee en daarvoor was ik dik 10 jaar aan de pil maar heb ik dat helemaal niet gehad. Nu maar een jaartje pil en dan dit. Verwacht je ook niet. Ik denk trouwens wel dat ik een eisprong gevoeld heb maar las dat je die bij zo'n lange cyclus waarschijnlijk niet hebt?
5 weken. Voor ik met de pil begon ook altijd cyclus van 5 weken gehad. Meteen na het stoppen met de pil (10 jaar later) kwam dit direct weer op gang.
Ik ben nu bijna 3 maanden verder.. volgende week de 3e poging tot ongesteld worden.. We wachten het af. Heb wel duidelijk acne uitbraak rond de zogenaamde eisprong als ik die al heb.. Dat is m'n enige houvast.. Verder ben ik de kluts kwijt!
Hee!! Ik ben nieuw hier.. ik heb erg lange cyclussen. Ik ben in juli 2015 gestopt met de pil. Toen had ik een cyclus van 33 dagen. Daarna van 37 dagen en de derde cyclus duurde 137!!! dagen... ben nu bij de vierde cyclus en deze duurt tot nu toe al 52 dagen, maar nog steeds geen menstruatie. Heb ook al 3 testen gedaan, maar helaas ook niet zwanger. Hoop dat het snel op gang komt. Van de week toch maar naar de huisarts, want begin me nu wel zorgen te maken. Zijn er meer vrouwen met deze ervaring? En uiteindelijk toch natuurlijk zwanger geraakt?
Ik ben al een lange tijd gestopt met de pil, nu bijna en jaar. Ik was destijds gestopt met de pil vanwege een andere reden, maar ging eigenlijk gelijk goed. Langste cyclus is nu 40 dagen geweest (2 keer), vooral tijdens stress laat het langer op zich wachten. Zit nu tussen de 32 en 34 dagen!