Hallo.. Mijn zoontje van 10 weken heeft een paar symptomen waar ik mij wat zorgen om maak.. Hij zit veel aan zn hoofdje te wrijven..niest veel..heeft zure stinkpoep.. vaak een borrelende buik en af en toe echt een huilbui wat echt duidt op acute pijn.. Ook heeft hij bultjes in zn gezichtje..bij het cb aangegeven vandaag en ze vond het beeld niet duidelijk genoeg voor een allergie of intolerantie maar ik kon wel de comfort van friso gebruiken.. nu heb ik die gehaald en ik zie dat dat voornamelijk voor krampen en spugen is.. terwijl hij dat helemaal niet heeft..krampen heeft hij vast wel maar niet overmatig of meer dan een normaal. Ze had het over geknipte eiwitten. Ik twijfel nu heel erg of ik hier nu wel mee moet beginnen ? Kun je hier mee uitsluiten of hij een allergie of intolerantie heeft? Alvast bedankt!
Beste Eefje86, Omdat jij je zorgen maakt, zou ik even langs de huisarts gaan. Jij kent jouw kindje het beste. Mocht jou kindje een allergie hebben, dan helpt Friso Comfort hier niet tegen. De voeding is wel lichter verteerbaar en daarom goed verdraagdbaar. Dit geldt ook voor een HA voeding. Groet, Anne