Gister wilde ik pinnen bij de Abn Amro, staat er opeens storing. En ik krijg mijn pasje niet meer terug! een minuut later was de automaat weer goed en net of er niks gebeurd was. Mijn man naar binnen, mar ze kunnen niet meer bij de pasjes komen als ze ingelsikt zijn (bleek vroeger wel te kunnen) Moesten we een nieuwe pas aanvragen. Toen vroegen we of we wel geld op konden nemen want we moesten boodschappen doen en we hadden geen andere rekening met geld erop. Nee dat kon niet Ik had een tijdje terug gehoord van een vriendin dat bij de sns bank binnen geen geld meer opgenomen kon worden, maar wist niet dat dat dus bij ABn ook al zo is en ik denk dan bij alle banken???) niet dat ik het vaak deed, maar zoals nu is dat zo onhandig. Ze wilde gelukkig een uitzondering maken voor ons. Misschien kwam het ook wel omdat we Emma bij ons hadden, dat ze het sneu vond. Nu wachten op de nieuwe pas, hopelijk komt die dinsdag anders zitten we alsnog zonder geld:x
ja PIEP is dat he, en elk jaar moet je meer betalen, maar service ho maar. gelukkig dat je toch wat geld heb kunnen opnemen bij de postbank heb ik eens 4 week moeten wachten op mijn nieuwe pincode, gelukkig bedrijfsrekening, maar fijn is het niet
wij hebben gelukkig ik weet niet hoeveel pinpassen 6 of 7 geloof ik (ook wat zakelijke rekeningen) en daarnaast ook een aantal creditcards dus we hebben gelukkig altijd wel ergens geld vandaan maar ik heb sowieso altijd standaard een paar honderd euro ergens liggen voor noodgevallen. stel portemonnee wordt gestolen of raak je kwijt of zoals jullie verhaal pinpas ingeslikt...heb je altijd nog geld thuis!
Dat SNS bank verhaal is mij ook bekend. Mijn zusje had een spaarpot vol met centjes voor haar zoontje.. Wilde ze even storten bij de SNS bank...Kon dus niet! Ze moest het maar voor de boodschappen gebruiken en via internet het bedrag overboeken op haar zoontjes rekening. Dus aan spaarpotten heb je niks meer tegenwoordig, want je kunt het geld niet meer storten bij de bank! Mijn zusje heeft toen de rekening van haar zoontje overgezet naar de Rabobank, waar geld storten en opnemen nog wel mogelijk blijkt te zijn. Sommige banken hebben geen service meer. Terwijl je wel bankkosten moet betalen!
ik had een tijdje geleden precies het zelfde alleen dan bij de ING. mijn pas werd ingeslikt, apparaat kreeg storing, starte zich weer opnieuw op en ik kreeg 10 min lang geen pas terug, toen ik hem wel terug kreeg bleek hij dus kapot te zijn want ik kon nergens meer pinnen. Ik een nieuwe aangevraagd en moest gewoon zelf voor de kosten opdraaien, was maar een paar euro maar het gaat mij dan om het principe, hun apparaat verwoest mijn kaart en ik moet er voor opdraaien, en buiten dat ik betaal ook nog eens 3 euro per drie maanden volgens mij en vraag me dan af waar dat voor is ... word af en toe stront ziek van die banken ... grrrr
belachelijke is ook dat je eigenlijk gedwongen word om internetbankieren te gebruiken als je het niet op kan nemen en niet kan storten via de bank. idd word het wel duurder maar je krijgt er niks meer voor. We hebben donderdag een afspraak dan word het een en/of rekening, hebben we ook twee passen, als het weer zou gebeuren hebben we een extra pas (die ook weer geld kost grrr)
passen vallen gewoon in ee bak naast de geldbak. Geld wordt er ook door hun zelf met karren en laden ingezet. Toen ik 5 jaar terug bij de snsbank stage liep kon alles ook gewoon gepakt worden etc. Alsof ik zou gaan betalen als een pinding mijn pas inslikt en ik em niet meer terugkijg. Elke keer 17,50, ja daaag
Niet alle banken vullen zelf hun geldautomaten. Ik heb jaren geleden bij de ING gewerkt en toentertijd vulde ik zelf de geldautomaat. Nu wordt het door Group4Securicor gedaan (voorheen Geldnet) en kunnen de medewerkers van de bank dus niet meer bij de geldautomaat.
maar ze halen ook de passen weg die er ingevallen zijn. Die kunnen ook bij de bank worden achtergelaten door G4S en dan de mensen contacten.
Dat zou kunnen, weet ik eigenlijk niet. Maar goed, dan moet je natuurlijk nog steeds wachten tot G4S weer langs komt om de automaat te vullen. Als je pech hebt zijn ze net geweest en moet je een week wachten. Maar goed, dan heb je iig je eigen pasje terug.
Niet overal volgens mij hoor. Ligt er misschien aan in welke stad. Ik woon niet in een hele grote stad en daar komen ze voor zover ik weet 1x per week vullen...
Ha ha, ik zit een beetje suf voor de laptop en lees dus als titel: Plasje ingeslikt... dus ik denk hoe krijg je dat nu voor elkaar verward met appelsap ofzo... (okee lijkt niet zo erg maar zou kunnen) Dus ik begin je verhaal te lezen maar het kwartje viel niet erg... ik denk waar heeft ze het nou over... maar ik zit dus niet op te letten! haha Wel heel erg balen van je pasje, bij de fortis kan je wel éénmalig geld opnemen als je pas is ingeslikt!
Nou toen wij 'm nog zelf vulde zat er meer dan genoeg geld in, trust me . Na een week was ie echt nog niet leeg en dan hadden we op woensdag ook nog de markt naast de deur waardoor er heel veel mensen bij ons kwamen pinnen.
hier zij die vrouw dat ze idd vroeger bij die bak konden en dan het pasje er weer uit konden halen maar dat dat tegenwoordig niet meer kan mara gelukkig hoeven we geen geld te betalen voor een neiuwe. Mijn man zei gelijk al kosteloos lijkt me? want ja het is natuurlijk de banks schuld dat hij ingeslikt werd (als je verkeerde pincode intoetst is het ander verhaal natuurlijk) @januari 2010 ieh bah! nee gelukkig geen plasje ingeslikt.