we hebben een probleem onze dochter van 20 maanden is nu voor de derde keer uit bed gevallen. nu zitten we te twijfelen of een peuterbed of een plank boven het ledikant. iemand tips?
zodat ze er niet uit kan? dan stoot ze gegarandeerd vaak haar hoofdje, een peuterbed zou in mijn ogen dan beter zijn tot ze met een "echt" bed om kan gaan.
Peuterbed! Enne..uit bed vallen...neem aan dat ze eruit klimt Onze schurk is er laatst ook voor de eerste keer uit geklommen (eindigde met een doffe klap ) en na de vakantie gaat meneer in zijn meegroeibed. Deze staat op de logeer / a.s. babykamer op en hij vindt hem tot nu toe geweldig. Hoe het daadwerkelijk gaat / bevalt...wordt vervolgd
ik had een discussie met mijn man ik wou een peuterbed en hij wou een soort rekje doen nou dan denk ik dat we gewoon een peuterbed doen.
Ik zou ook voor het peuterbed kiezen.. Mijn zoontje is nu net 2 weekjes over. Tuurlijk, het is wel even wennen, zelf uit je bedje kunnen stappen, dus 's avonds gewoon steeds eruitkomen. Maar ik moet zeggen dat hij in het ledikant soms wel een uur kon babbelen, nu hebben we misschien 30-45 minuten werk om hem in slaap te krijgen. En dan is het misschien 2 keer lopen voor beide ouders in die tijd.. Niks ernstigs eigenlijk..
Mijn zoontje slaapt al een paar maaden in zijn peuterbedje omdat hij een andere slaapkamer kreeg. Het gaat meteen vanaf de eerste keer goed, hij gaat er niet zelf uit en hij ligt er graag in. Dus ik zou ook voor een peuterbedje kiezen.