Door mijn zwangerschap al een tijdje niet geweest. Het is nu eigenlijk hoog tijd, geen zware klachten af en toe iets zeurend gevoel. Wat zouden jullie doen als de tandarts van de week weer open mag? Wel of niet gaan? je zit natuurlijk wel echt bijna letterlijk op elkaars lip.
Ik ben al geweest in de afgelopen weken omdat mijn kies brak, dus ik moest wel. Ze dragen handschoenen en een mondkapje. En ook wij kunnen onze handen wassen maar sowieso geef je geen hand. Als je beide verder niet verkouden bent geloof ik niet dat er veel kan gebeuren. Je gaat liggen, er wordt met handschoenen aan je mond gezeten. Je staat op en gaat weer.
Ik ben ook al twee keer geweest.. En morgen moet ik nog eens bellen, ze werken daar wel erg hygiënisch.. en bij binnenkomst moet je je handen zelf ook desinfecteren. en idd regels , dat als je zelf ergens last van hebt kwa klachten... sowieso niet gaan.
Ik ben vorige week dinsdag al op controle geweest. Tandarts droeg een mondkapje en bril, + handschoenen.
Ik ben laatst ook geweest moest bij binnenkomst desinfecteren, toen ik aan de beurt was mn mond spoelen met stikstof gemengd met water. Zelf hadden ze een bril op met een beschermingsflap die tot aan hun kin kwam