Wie doet er niks met de armbandjes die je momenteel bij 10 euro aan boodschappen bij de Etos krijgt? Ik zou ze graag willen hebben. Ruilen is ook mogelijk, kom alleen niet zo heel veel bij de Etos. Evt. ook te ruil tegen WK Gogo's
Ik heb van de week een hele stapel gegeven aan het zoontje van onze poetsvrouw. maar ik kan ze wel bewaren voor iemand, heb alleen echt geen zin in versturen en zo, dus als je in de buurt van Veghel woont kun je ze altijd komen ophalen. Ik kom heel veel bij Etos.
Sorry, ik ga ze zelf verzamelen. Ze zijn leuk !! Mooier dan verwacht. De komende tijd veel shoppen bij de Etos. Evt. dubbele wil ik wel ruilen.
Als iemand een plusbandje van Engeland,Italy,Nederland wil, moet je even pb-en. Ik wou er graag de geluksnijntjes voor terug.
Ja die armband is echt superleuk. Ik heb hem compleet gekregen ,dus scheelde sparen. Mocht ik van de week boodschappen halen en ik krijg er 1 ,dan laat ik het hier wel weten.
van de etos compleet? hoe krijg je dat voor elkaar... het is verschrikkelijk dat winkelen, ik MOET langs diverse supermarkten, omdat ik graag al die leuke gadgets wil hebben. ERRUG! De beesies, buddies, bungels, handjes, gogo's, juichbandjes, armbandjes......en dan natuurlijk de bavariadress, de plettefletpet ofzo.... Iemand interesse in gogo's? Ik vind die buddies van de coop zoooo leuk!
Ik werk bij De etos en voor al het personeel werden er complete bandjes opgestuurd. Had het anders niet zo snel voor elkaar gekregen hoor Ja al die winkels spelen er weer handig op in.
Ik zoek nog: rood, wit, blauw, voetbal, jurkje vlag molentje, leeuw (onderweg van Truus) Klompjes (onderweg van Truus) Heb helaas geen dubbelen om te ruilen. Wel DE punten
Ik heb: 2x de witte met de voetbal 2x de goude met het oranje bolletje er aan 1x de oranje met leeuw Ik wil graag ruilen voor babyzegels, aangezien ik de armband al klaar heb.
Ik heb zo'n witte met de voetbal en zou willen ruilen voor eentje met van die kralen.. Maakt niet uit of het de rood-wit-blauwe is of oranje!
die bandjes vind ik ook erg leuk, ik heb bonkies of geluksnijtjes te ruil. mocht iemand daar belangstelling voor hebben.
Ik zoek nog: *rood, wit, blauw, *vlag *molentje, *leeuw Jurkje geruild voor de klompjes via mp. Update: 13-6 14:54