hallo allemaal, wij gaan binnen kort voor het eerst met onze kleine meid op vakantie naar center parcs. nu wil ik graag nog een zwemband/zitje voor haar kopen heb er wel 1 gezien maar die is helemaal geel beetje standaard ik zoek juist iets leuks van nijntje bijvoorbeeld daar had je voorheen ook altijd een mama en ik band van maar heb de nijntje winkel al gemailt maar die krijgen ze niet meer ivm dat kleintjes te veel afgeleid worden door de figuurtjes die er op staan. dus wie kan mij helpen waar ik een leuke zwemband/zitje kan kopen voor onze dochter groetjes veronique
Misschien vind je dit leuk; Nijntje boot te koop aangeboden in Speelgoed - buiten (Kind en Baby) op Speurders.nl Ons meisje vind hem prachtig
Bedoel je deze: Marktplaats.nl > Nijntje mama en ik zwemband - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig Marktplaats.nl > mama met babyfloat /mama &babyzwemband, zwemband - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed Marktplaats.nl > Mooie moeder baby zwemband nooit gebruikt. - Kinderen en Baby's - Kinderspulletjes Marktplaats.nl > Mooie mama en ik zwemband - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buitenspeelgoed Ik ben zelf ook op zoek en kwam dit toevallig tegen
ja die bedoel ik maar dan wil ik hem graag in de winkel kopen (wwet je zeker dat er geen gaatje in zit)
ik lees even mee. Ik heb nu nl de Nijntje band van een vriendin te leen en deze vind ik erg fijn omdat mijn kindje nu nog makkelijk met haar handjes in het water kan en met die gele banden die ik heb gezien zijn de banden wat groter waardoor het lijkt of ze niet of slecht bij het water kan. Hebben jullie deze ervaring ook? ook ik kan de Nijntje banden nergens vinden en zie overal alleen maar gele en oranje...
wij hebben deze bij de babywalz gekocht...is welliswaar niet van nijntje maar voor emily is hij perfect namelijk geschikt voor kindjes van 4 tot 12 maanden...die gele banden zijn nog veels te groot voor emily.. Zwemtrainer "Deluxe" - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby
Het is dan weliswaar geen Nijntje zwemband, maar wij hebben deze: de swimtrainer Deze is ook al echt vanaf 3 maanden te gebruiken, de gele banden zijn inderdaad vaak erg groot... Je baby 'hangt' hier in ipv dat hij erin zit. Hierdoor wordt hij meer gemotiveerd echt te gaan zwemmen. Hier een succes, ons meisje van 8 maanden beweegt echt haar beentjes en komt vooruit in het water.
Ik had een Nijntjeband en die was snel gescheurd (dat zitvlak) en toen ik het navroeg, bleek dat ze niet meer verkocht mochten worden, omdat ze niet veilig waren?
Dat klopt idd ik heb een tijd geleden mail contact gehad met de importeur van de mama en ik banden van nijntje. Ze mogen niet meer verkocht worden doordat het te veel afleid en dus niet veilig zou zijn. Belachelijk zo vond ook deze man maar goed...ik heb hem via marktplaats toch gekregen en ben er super blij mee. Dus misschien is dat idd een optie.