heey meiden ben nu al een jaar gestopt met de pil, maar manlief wou nog even wachten. heeft door omstandigheden langer geduurd dan we hoopten, maar zijn nu zo goed als begonnen met de 1de ronde. hebben al wel veel gesmokkeld de maanden daarvoor, maar daar mocht jammer genoeg geen kleintje uit komen. manlief heeft de augurken alvast ingeslagen hihihi
Hier is ronde 12 ingegaan en ik moet zeggen, ik begin er behoorlijk van te stressen nu. Na het tempen ben ik nu begonnen met ovutesten en ook dat bracht vorige maand geen geluk... Ik zit effe in een dip hoor, kom ik wel weer uit, maar ik word volgende maand al 38 en dan is er toch een soort van tijdsdruk....mijn moeder ging ook al heel vroeg in de overgang...en ik ben nu best onregelmatig al... Afijn, tegen klustijd gaan we er weer voor hoor! Maar nu even niet... Groetjes Anita
Hoi, in feb is mijn spiraal verwijderd, na mijn eerste menstruatie daarna begonnen, dus zit nu in de ronde 2, mijn nod is 20 mei, spannend, zijn nu volop aan de klus deze week! Succes allemaal. zeker degene die al vele rondes verder zijn, houd moed!
ik heb eenhalf jaar getempt en gelijk ook ovu testen gedaan en alles zonder goed resultaat. ik heb mn temp op die enen site in gevoerd en gaf geen ei en als ie een ei gaf was ovulatie niets te zien. dus ja ik vraag mij af of ik wel een ei heb
Ik weet niet of ik hier al gereageerd had ruim 2.5 jaar (vruchtbaarheidsbehandeling bood perspectief)
Wat vreselijk moeilijk om te lezen dat het bij sommige meiden zolang heeft geduurt, ik durf het bijna niet te zeggen, maar bij ons was het in één keer raak. Ik heb een pilbloeding gehad op 08 januari en ben daarna niet meer ongesteld geweest..... Ik wens iedereen veel succes met het zwanger raken, ik hoop dat het snel raak is voro jullie...
hallo bijna 2 maanden geleden spraaltje zonder hormoon laten verwijderen. we zijn dus bij ronde 1 maandag kunnen we testen. spannend! liefs dionne
Hallo, Ik ben in maart gestopt met de pil, 1 maand geprobeerd, maar ik was nog erg aan het ontpillen. Toen ik ongesteld werd, is het niet meer gestopt en heeft het drie weken geduurd, tot ik van de dokter Orgametril voorgeschreven kreeg. Dat slik ik nu twee weken. Nog een week, en dan krijg ik als het goed is een kleine bloeding, en daarna moet de cyclus weer regelmatig zijn. De dokter heeft me geadviseerd dan nog een maand te wachten met proberen, dus ik ga begin juni als het goed is proberen....een nieuwe ronde 1 dus. Maar geduld is ver te zoeken hoor!
Hier ronde 4, maar ook in november en december wel een beetje "gesmokkeld". Helaas zonder resultaat. Mijn cyclussen variëren nogal dus deze maand maar begonnen met ovulatietesten om wat meer inzicht te krijgen wanneer ik mijn ei heb. Succes allemaal! Zo zie je maar weer bij sommigen is het in 1x raak en bij anderen duurt het wat langer (en bij sommigen te lang!). Gemiddeld staat er toch wel een half jaar tot een jaar voor. Dus dat hou ik me maar voor. Pas na een jaar zou ik me wel wat zorgen gaan maken. Maar zover is het nog lang niet dus ik probeer me voorlopig niet druk te maken. Ken trouwens ook twee stellen waarbij het bij de ene de 1e keer gelijk raak was en de ander werd door de pil heen zwanger. Tsja soms lijkt het wat oneerlijk maar ik gun het een ieder wel. Maar ik kan me voorstellen dat na meer dan een jaar je geduld wel eens op is. Succes! X Yfke
ben begin januari gestopt met de pil, maar vanaf begin april zijn we pas begonnen. Vandaag ongesteld geworden, dus ronde 1 zit er officieel op... Ik geloof dat ik hier niet echt het geduld voor ga hebben
ik ben in augutus 2006 gestopt met d epil en ik zit momenteel in ronde 9......... begint nu wel irritant te worden.......ga volgende ronde afstand nemen van alles en er minder mee bezig zijn.....in de hoop dat ronde 10 ons getal is xxx
ik heb 2 april, na 3jaar en 4maanden, mijn spiraaltje er laten uithalen. ik heb dus al die tijd eigenlijk geen menstruatie meer gehad (want dat beetje bruine slijm, kan je echt geen menstruatie noemen). sinds deze morgen ben ik voor de eerste keer weer ongesteld. echt geen lachertje, ik voel me behoorlijk ellendig, heb een ontzettend zeurderig gevoel in mijn hele lijf. je kan dus zeggen dat de voorronde erop zit en we nu aan het echte werk kunnen beginnen groetjes, lieneke