ik ga morgen weer testen ik hoop dat het deze maand wel raak is. trouwens ff voor alle duidelijheid er staat dat ik pas achter 3dagen mijn NOD/ ongie (zie banner) moet krijgen maar bij mij schommelt het tussen de 23 en 28 dagen.
Dank voor de felicitaties! Het voelt allemaal een beetje onwerkelijk nog. @Kikkert: ik duim voor je volgende test! @noesje: sterkte met het verwerken.
Ik zit inmiddels op de wachtbank van de 5e ronde... hopen dat het deze ronde raak is... duim duim! Groetjes Jelske
trouwens jelske1978 hoe zit dat eigenlijk met pendel caruli? moet je haar gewoon een mailtje sturen over het pendelen?
Je kunt haar een pbtje sturen met een vraag om te pendelen. Moet je ook je naam en geboortedatum in zetten. In de lounge staat info over pendelen en kun je haar ook een berichtje sturen. Groetjes Jelske
Duurde het bij je eerste ook zo lang? : Ja en dan denk ik dat ik lang bezig ben maar dat valt wel mee. OOOh je zou toch soms gek worden. Ik ben van Juli 2006 bezig!
ronde 10 lijkt geen succes te zijn geweest, dus we gaan dit weekend waarschijnlijk ronde 11 in. voelt als een eeuwigheid, maar ik weet dat het niets vreemd is. maar ja verstand <----> gevoel..... het gaat niet altijd samen
IK ben 27 januari gestopt dus zitten we in de 2e ronde! Ben nu in afwachten vna onze 2e ronde, maar het zal wel niet hoor! Dus gaan we door voor 3e ronde hihihihi Groetjes Esther
Wij zijn vanaf december bezig, dus nu de vijfde ronde ingegaan. Als ik zie hoelang sommigen al bezig zijn.....pffffff