16e maand...10 e ronde. ik word niet elke maand netjes ongesteld. nu met de clomid wel, maar dec 2005 gestopt met de pil...t wordt nu wel tijd hoor... zucht
ik neem al bijna 4 jaar geen pil meer maar echt bewust en intensief zijn we pas een zestal maanden bezig eigenlijk
Eerste kind, 5 maandjes bezig geweest. Nu in februari de pil uit gedaan, vorige week zaterdag normaal ongesteld geweest en gaan er nu dus helemaal voor (dus 1ste ronde).
We zitten nu in de 4e ronde. M'n eerste zwangerschap was na 7 maanden, terwijl we er toen minder intensief mee bezig waren (of juist daardoor, misschien waren we toen meer ontspannen). Er wordt toch gezegd dat het bij een tweede sneller gaat? (hoop hoop).
In juli 2005 gestopt met de pil, in juli 2006 laatste ongi en 14 augustus posi getest..En zie bijna een ukkie...Dus wij zijn ook een jaar bezig geweest, en ik hoef nooit meer de pil.... knuffel
hoi ik ben in oktober 2006 gestopt met de pil. bij mijn eerste was ik met 2 maanden zwanger...maar dat is al 12 jaar geleden...en ben nu wat ouder dus denk dat je leeftijd er ook wel mee te maken heeft. liefs love31
Ik zit in tweede ronde en ben 1 dag overtijd (gisteren NOD en nega-test). Ben in oktober al gestopt met de pil en was de laatste twee cycli weer regelmatig 28 dagen, dus vind het ontzettend spannend! Parel
Mijn eerste vijf maanden dat ik gestopt ben was ik zeer onregelmatig en heb ik zelfs twee keer een maand overgeslagen.. Tempen is voor mij erg lastig omdat ik zeer onregelmatig werk. Nu sinds 2 maanden eindelijk regelmatig en dusom de 30 dagen. Ook deze maand heb ik niet het gevoel dat het raak is, maar we zullen zien. Groetjes Sam
Hoi allemaal, wij gaan de 1e ronde in.. erg spannend allemaal.. ook wel eng als ik al die verhalen zo af en toe lees.. Ik hoop dat het bij iedereen snel raak zal zijn!