Gestopt met pil in juni 06 - toen 3e ronde raak - na 9 wk MK - toen 7e ronde raak (precies half jaar na MK) - en nu nog steeds zwanger!
dit is mijn eerste ronde..hoop zo dat ik zwanger wordt...en dat het niet zoals bij de eerste 4 jaar duurt....
hoihoi ik ben eind november gestopt met de pil en zijn vanaf januari er een beetje op aan t letten zeg maar. dus we gaan nu naar ronde 4 want ben zojuist ongesteld geworden helaas! liefs marieke
Was zwanger in ronde 7, maar helaas innestelfout, dus MK. Nu gaan we ronde 4 in na MK. Soms wordt ik er heel verdrietig van en denk: wanneer mogen wij nou eens? Om ons heen wordt namelijk maar iedereen zwanger in de eerste of tweede ronde.... Tuurlijk weet ik dat het nog niet eens zo lang is, maar ja... het is zooo gewenst
November 2005 gestopt met de pil maar toen nog tot eind februari 2006 condooms gebruikt. We zijn nu dus ruim een jaar bezig en in ronde 14. Eind februari hebben we het zaad van hubbie laten onderzoeken en hier was niets mee aan de hand. We gaan gewoon 'door' en zien het allemaal wel. Maar wachten duurt lang...
In januari gestopt, eerste rondje nog even rustig aan dus nu voor het eggie in de tweede ronde. Goeie vriendin is net 8 weken zwanger dus zou het leuk vinden samen te zwangeren...
In jan 06 spiraal laten verwijderen in april 06 zwanger maar helaas geeindigt in mk. Jan 07 + test maar innestellingsfout Feb 07 + test waarschijnlijk vroege mk pfffff in rondes tel ik maar niet meer ben eigenlijk de tel kwijt en wil niet terug maar voorui Ik voel me wel de laatste der mohikanen .......iedereen ondertussen zwanger en ik maar gelukkig heb ik wel mijn kleine knul, maakt natuurlijk ook veel goed (was gelijk in ronde 3)
Ik zit nu in ronde 8. SInds mei 2006 gestopt met de pil. In ronde 6 heb ik een foute innesteling gehad . 2 dagen na mn NOD was mn nest niet meer positief
Gestopt in september 2006 nu in de 7de ronde zit nog op het wachtbankje kan er deze maand geen peil op trekken. Afwachten dus maar weer. Groetjes Wendy
juni 2006 gestopt en nu nog niks(ook ivb met onregelmatigi cyclus... hoop deze maand raak te heben geschoten.
november 2006 gestopt met de pil, januari 2007 voor het eggie gegaan. Nu is 2 echte poging dus, aangezien ik lange cyclus heb!
Hoi meiden, Wij zijn sinds oktober 2004 gestopt. Dusse even tellen.....ronde 29?! Sinds januari 2006 lopen we in het ziekenhuis. Nu maar weer hope voor ons zelf, maar ook voor alle andere dat we snel zwanger mogen worden. Want uhhh...mag nu toch wel een keer? Liefs Schaapje
Ik ben vorig jaar juni al gestopt met de pil,maar vanaf 1 december 2006 zijn we voor de echt begonnen.Dus ronde 4..