Wij zitten nu in de zesde ronde. Hopelijk is het snel raak! Ben al wel 2 jaar van de pil af. Liefs Hummel.
Hey meis. Je bent niet de enige hoor. Ik zit nu ook in ronde 8. En vergeet niet: er zijn hier ook dames die al meer dan anderhalf jaar bezig zijn.... Dat is pas echt niet eerlijk. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je snel zwanger wordt.
Wij zijn al 2 1/2 jaar bezig 1 maart voor eerst naar gyn geweest kreeg te horen dat ik geen eisprong had via me tempkaart(had ik mee genomen altijd handig) 5 maart kreeg ik de eerste x clomid 50mg (heel erg goed aangeslagen kreeg dus een eisprong) de 29ste weer naar de gyn voor een echo maar kreeg niet omdat ik dus ongi was 3 dagen te vroeg 3 april grote dag moet een hsg-onderzoek doen en daarna weet ik niet liefs tijgertje23
Gestopt met pil in sept 2006, maar nu 'pas' in ronde 5 vanwege onregelmatige en lange cycli ... deze maand ws weer eentje: nog geen ovulatie te bekennen (temp, dacht wel eitje te hebben gevoeld ...). Suc6 allemaal!
hallo allemaal morgen vroeg ga ik weer een test doen. moest vandaag ongi worden...maar ff wachten misschien ben ik morgen vroeg wel ongi. ik laat jullie wel wat weten
ik ben begin augustus 2006 gestopt met de pil en dus zitten wij nu in ronde 8 wil niet ehct lukken maar oke.....
gestopt met pil in augustus 2006. Nu ronde 7, maar denk niet dat het raak zal zijn. Mannetje heeft slechte zwemmers. Dus op naar ronde 8 binnen 10 dagen.
Ik ben in mei 2006 gestopt met de pil, juni en juli genomen om te ontpillen en in augustus 2006 echt begonnen. We zitten nu in ronde 9.
Heej wij zijn sinds eind november 06 gestopt..en in maart07 hebben we een miskraam gehad..dit is ronde 2 na mijn miskraam xxx san
Januari 2006 gestopt met de pil , we zijn ondertussen onderzocht.. er is niks mis met ons, we kunnen gewoon op de natuurlijke manier zwanger worden.Dus gewoon veel klussen
Ik ben in augustus gestopt met de pil, was in de tweede ronde zwanger, maar dit eindigde in een miskraam. Nu zijn we sinds december weer bezig.