November 2006 ben ik gestopt met de pil. Ik zit nu in ronde zes. Als je wilt weten na hoeveel maanden mensen zwanger zijn geworden, zou ik deze vraag stellen op het forum voor zwangeren. Ik zie regelmatig eimand voorbij komen die bijvoorbeeld 7 maanden bezig was en zwanger was, vorige week iemand ook al 16 maanden.
Geeft idd wat meer hoop dan verhalen dat het de 1e of 3e ronde al raak was. Als je in ronde 9 zit, begin je toch te twijfelen. Als ik dan lees dat mensen na 16 maaand toch natuurlijk zwanger worden, doet het me toch goed.
Hoi hoi, Ik ben vorig jaar februari gestopt met de pil en na een maand of 3 hadden we ook echt zo iets van, nu gaan we ervoor.. Maar ja, we zijn nu een jaar verder en nog niet zwanger, maar je we blijven lekker door klussen, het is gelukkig geen vervelend klusje Gr. Jorietje
Wij zitten in ronde 6. De komende dagen wordt het weer pret Hopelijk blijft het hierbij. Mijn zusje is ook zwanger, 3e ronde al raak, maar ja...is ook stukje jonger
Ik ben in februari 2006 gestopt met de pil en was in mei 2006 zwanger (dat is vlot ) helaas werd het een miskraam in juni... Nu hoop ik weer snel zwanger te worden... [-o<
wij zijn half juni 2007 1 jaar bezig maar heb pco en heb een cyclus van 28 weken gehad dus ja ik weet niet of je dat mee moet tellen liefs jose
Eind december laatste pil gehad, nu in ronde 6. Heb hele regelmatige cyclus maar nog niet raak.. Deze cyclus maar met ovu testen bezig..
hoihoi, april 2003 gestopt met de pil, okt 2005 voor het eerst naar de gyn, feb 06 iste IUI en morgen de uitslag van onderzoeken na 3 miskramen... liefs mandy
Hallo, Sinds december gestopt met de pil en in januari zijn we er voorgegaan. Zit nu op mn ongi te wachten. Groetjes
23 Augustus 2006 gestopt met de pil. In januari naar huisarts gegaan voor 1e zaadonderzoek en uitslag was slecht. Nu, veel onderzoeken verder zitten we in de mmm en gaan we in september ws met iui beginnen.
Kon je na eeen half jaar al terecht bij je huisarts? Ik heb het gevoel dat er bij mij iets mis is, maar iedereen zegt dat je pas na een jaar bij de huisarts terecht kunt.