Vorig jaar Januari gestopt met de pil. Meteen daarna aan de slag gegaan! Helaas nog niet gelukt! Vandaag moet ik weer ongi worden. We hebben besloten volgende week naar de HA te gaan! Ik wordt echt gek van de onzekerheid. Misschien is er wel iets mis en iedere maand een teleurstelling verwerken valt niet mee.
Yvke, heb het zelfde. Vorig jaar januari gestopt met de pil. Moet 9 mei naar de gyn. Dit duurt echt veel te lang, pppfff.
In december 2005 gestopt met de pil. In april 2007 erachter gekomen dat ik zwanger was, maar helaas werd dit met 8 weken een miskraam. Sindsdien elke maand helaas ongesteld......hoop maar dat het snel raak is. Zo frustrerend als iedereen om je heen maar zwanger raakt. Volgende week naar de gyn om te vragen hoe nu verder en ook nemen we de uitslag van de zaadtest mee (was middelmatig/niet super dus!). Sterkte allemaal! liefs, lizzy
In december 2005 gestopt met de pil. In april 2006 erachter gekomen dat ik zwanger was, maar helaas werd dit met 8 weken een miskraam. Sindsdien elke maand helaas ongesteld......hoop maar dat het snel raak is. Zo frustrerend als iedereen om je heen maar zwanger raakt. Volgende week naar de gyn om te vragen hoe nu verder en ook nemen we de uitslag van de zaadtest mee (was middelmatig/niet super dus!). Sterkte allemaal! liefs, lizzy
Hoi allemaal, Ben nieuw hier, wij beginnen aan poging 2... hoop niet te lang te moeten wachten. ben jaloers op alle vrouwen die het wel snel gelukt is...
Op 1 december ben ik voor het eerste ongesteld geworden zonder pil, dus natuurlijke cyclus. Inmiddels zitten we in ronde 6. Jij ook veel succes!
hi, wij zijn 14 februari 2007 met de pil gestopt wij zijn nu bezig met "ronde 2" natuurlijk is dit nog heel pril allemaal dus we wachten rustig af en klussen lekker door Liefs Shir
Wij zijn nu bezig in ronde 4. Ben sinds november 2006 gestopt met de pil maar we zijn pas sinds februari dit jaar voor t echie bezig! Dus we hebben nog even te gaan...cyclus was redelijk regelmatig tot de laatste want die was ineens weer 29...dus hoop niet dat ie aan het oplopen is... Iedereen veel succes!
Ik ben in september 2006 gestopt met de pil. We zijn vanaf maart dit jaar echt serieus bezig. De eerste poging was het meteen raak, ik had een positieve test. Maar helaas een paar dagen later kreeg ik een miskraam. En helaas ben ik afgelopen zaterdag weer ongi geworden. Dus weer gaan nu voor de 3e ronde...
ben sinds december gestopt met de pil en nu het gevoel zwanger te zijn, maar kan pas over 1,5 wk testen....
Ik ben sinds 12 maart van de pil af. Moest ook eerst de strip af maken. En sinds ik gestopt ben, vooral de laatste paar dagen zit ik mezelf in de weg. Ik ben moe, buikkrampen, vandaag 2x erg duizelig geweest. En ook vandaag een afscheiding die ik nog niet eerder heb mee gemaakt. (sorry voor details) maar het was veel slijm en zo wit als melk, vrij dik. Wat dat nu weer is. Geen idee. Ik wacht het rustig af. Ik heb gemerkt dat ik erg emotioneel ben, meer als normaal. Of ineens heel erg chagarijnig. Gewoon om niks..... Heerlijk ontpillen.... We houden de moed erin. Gr. Jose
Wij zijn nu 1 jaar en 4 mnd bezig. (Laatste pil op 29-12-2005). 3 miskramen gehad en onderzoeken bij de gyn. Mijn man heeft een chromosoomafwijking dus mijn lichaam stotte de vruchtjes af. Nu zitten we nog midden in een cyclus. We zijn nog aan het overleggen of we ff een pauze inlassen (i.v.m. nog onduidelijkheid over de gevolgen van de afwijking van mijn man en het ongeboren kindje) of toch gewoon doorgaan en alsnog de MMM in gaan? Groetjes
Hey, Ik ben 2e paasdag gestopt met de pil is dus og allemaal pril. Bij mijn 1e kindje was ik binnen 1 maand zwanger. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat spannend allemaal.
Hey, Ik ben 2e paasdag gestopt met de pil is dus og allemaal pril. Bij mijn 1e kindje was ik binnen 1 maand zwanger. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat spannend allemaal.