Hoe lang zijn jullie ongesteld? ( algemene vraag..niet vruchtbaarheid et cetera)

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel dagen ongesteld

1. 1-3 dagen

2. 3-5 dagen

3. 5-9 dagen

4. anders..namelijk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja moet kunnen toch. ;)

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ongeveer 6 dagen...

2 dagen echt bloed en de overige 4 bruine prut...
    Zoooo vervelend... Want het is net te veel om niks in te doen...
    En krijg altijd zo kriebel van dt mAndverband (tampon gaan pijn doen met verwisselen omdat het op t laatste zo droog word)

Het is wel
    Lichter als met de pil trouwens, dan had ik wel echt 3 dagen bloed en flink ook

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Met de pil:
    1e dag bruin, dan drie dagen rood en dan nog twee dagen beetje bruin.

Zonder pil was dit direct rood, twee dagen. En daarna nog enkele dagen bruin.

Gemiddeld tussen de 5-7 dagen.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Met pil 3 a 4 dagen normaal rood en bruin.

Zonder pil voor de bevalling 4 a 5 rood en bruin.

Na de bevalling zonder pil. 2 a 3 dagen bruin, dan 1 dag niks, en dan 2 a 3 dagen rood en bruin.

Wel bagger, ik zit er sterk aan te denken om weer aan de pil te gaan, want ook mijn pms is vele malen erger.

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Eerste dag een beetje tweede en derde dag hevig. Dan is het de vierde dag helemaal klaar als ik wakker word...

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Sinds ik geen hormonale anticonceptie gebruik, ben ik 3 dagen best erg ongestelf voor mijn doen.
    Voorheen was het 5 dagen wat bloedverlies, nu verlies ik dat bloed in 3 dagen.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Een dag of 8 tot 10.
    Begint een dag bruinverlies (nou ja, bijna zwart) dan 5 a 6 dagen the full monty. Heel zwaar en dan 1 a 2 dg. Normaal bloedverlies en dan nog wat bruine uitlekdagen...

Ben er ook zo klaar mee... Ben altijd zwaar ongesteld geweest. Met erge buikpijn ed, die buikpijn is nu wel minder gelukkig. Met een Mirena was het een stuk beter en nu wij compleet zijn ( ben ook gesteriliseerd) krijg ik hopelijk een ablatie.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Sinds de Mirena ruim een week, wel heel licht, maar duurt heel lang. Vervelend.

Voor de Mirena na de bevalling een dag of 4 heel heftig maar wel snel over.

9. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sinds ik met de pil ben gestopt is meestal 2 dagen rood 1 dag roze en 2 dagen bruin.

Gelukkig niet meer zo erg als voordat ik de pil had gebruikt.
    Voor ik met de pil begon had ik vaak 4-5 dagen rood de eerste dag zo erg veel krampen dat ik m'n bed niet uit kwam. En dan nog een dag of 3 roze/bruin.
    Tijdens de pil 2 dagen roze en 1 dag bruin.

10. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Zucht, standaard een week en de eerste en laatste dag verschillen niet zoveel van elkaar.

Das dus ook de reden dat ik mijn ongesteldheid bijna altijd oversla. Zwanger zijn was niet altijd even fijn, maar niet ongesteld worden; het walhalla! :D

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Toch wel een goede 7 of 8 dagen. Het begint meestal rustig in de loop van dag 1, vanaf dag 2 wordt het heel heftig en dat houdt dan zo'n 4 a 5 dagen aan. En dan nog een dag of 2 dat het snel afneemt.

12. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Eerst een dag "oud" bloed dan 2 helder rood matig veel. 2 dagen minder en donkerrood tot bruin. Dan een dag niks soms 2 dagen. En s alfsluiter 1 a 2 dagen bruine slierterige afscheiding mn bij het afvegen.

13. knap

knap Niet meer actief

4/5 dagen. Dag een begin. Dag twee en drie is het redden wat er te redden valt met maandverband ect.( het liefst blijf ik die twee dagen op een plek zitten en heb dan geen energie haha) Dag vier ben ik blij dat het er weer op zit en dag vijf is het meestal weg met soms nog wat bruin.
    En heb al duizend en een manieren gebruikt om het door lekken tegen te gaan. Wat nooit lukt haha. Nog een jaar of 12/13/14 te gaan en is het klaar ( hoop ik) en dat van af mijn 11 de.;)

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Een dag of 7 a 8. En dan een week van te voren begint de pms en tot 3 dagen na de menstruatie ook hormonale klachten. Ben met het hele gebeuren dus bijna 2,5 week per maand mee zoet. Bagger vind ik het.

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Nu niet meer met mijn Mirena-spiraal.

Maar vroeger was dag 1 heftig, dag 2 en 3 normaal en dag 4 (en soms dag 5) uitbollen.

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hier geluk. 1 dag spotting, 1 dag ongesteld (1 normale tampon per 4 uur) en dan 1 dag bruinverlies en klaar.

Nu heb ik pcos en weet ik dmv echo's (ivm kinderwens) dat mijn baarmoederslijmvlies altijd erg weinig is dus dan klopt dat wel. De gyn. zei ooit: als er niks is om af te toten komt er ook niks uit.

17. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Sinds ik geen anticonceptie meer gebruik ongeveer 6 à 7 dagen. Toen ik de pil slikte ongeveer 3 dagen.

18. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    ik slik de pil, hierdoor soms gewoon niet in mijn stopweek. Andere x 2 a 3 dagen wat bruin verlies maa rhaast nooit bloed meer. Daar is het mee gestopt na 2 zwangerschappen.
    Volgens de arts kan het geen kwaad.

Ik weet als ik stop met de pil en hem bv 2 maanden niet slik dat k er zowat een emmer onder kan houden haha.

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Meestal 2 of 3 dagen, maar eigenlijk maar 1 dag dat het echt vloeit. Soms is het ook bij de 2e dag al over.

20. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Hier toch wel 8,9 dagen. Gelukkig de laatste dagen weinig klachten.

Deel Deze Pagina