Hoe lang zijn jullie ongesteld? ( algemene vraag..niet vruchtbaarheid et cetera)

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel dagen ongesteld

1. 1-3 dagen

2. 3-5 dagen

3. 5-9 dagen

4. anders..namelijk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

5 dagen. Voor mijn zwangerschappen vaak 7-8 dagen dus nu wel beter!

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

hier 2-3 daagjes ofzo maar ik zit in beginfase van overgang dus niet helemaal "normaal", vroeger was het 5 dagen ofzo en als ik aan de pil ben wel 8-9 dagen zelfs (dus voor mij niet aantrekkelijk om aan de pil te gaan haha)

3. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
  4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ok bedankt..

Ik heb nu al enige tijd dat ik bruinverlies heb ruim voordat ik echt ga bloeden ( soms ook wel een beetje bloed)

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Tot en met 2010:
    8 dagen non-stop heel heftig

Vanaf 2011:
    7 tot 5 dagen bruine afscheiding
    1 a 2 dagen bloed

Sinds 2013:
    2 a 3 dagen heftig
    2 dagen inlegkruisje

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Een dag of 3/4

7. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    bosi ik heb precies dezelfde.
    Ik laat mij regelmatig controleren bij de gyn. Afgelopen jaar in zomer heb ik nog echo gehad en mij baarmoeder, eierstokken enz. waren helemaal in orde, het uitstrijkje ook goed en baarmodermond volgens gyn. zag prima uit. Dus ik weet het niet... Het kan zijn dat progesteron of prolactine niet goed zijn.

Misschien is er niets aan de hand aangezien het menstruatiepatroon in de loop van jaren kan veranderen net als de cyclus.
    In mijn moedertaal kan ik veel info vinden wat betreft laag progesteron maar daar heb je niets aan :), daarom heb ik de webside in het Engels geplaatst.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Stel ik heel op prijs :)

Ik voel me verder heel goed,geen pijnen et cetera...

Ik denk dat het gewoon bij mijn cyclus hoort en na mijn 30e gewoon is veranderd.

Ik ben van mijn 14e tot mijn 28e ( ik was toen meteen zwanger) aan de pil geweest dus ik had natuurlijk nooit een echte normale cyclus gehad.

Na de eerste altijd regelmatig...en nu nog. Alleen wel al eerder bruinverlies waardoor het langer lijkt.

Ik heb ook PMS ( de heftige vorm) misschien heeft dat er ook mee te maken

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Cyclus wil in eens weer een andere weg in slaan ,op dag 25 was dit rondje en begon met en drup volgende dag volle laag roze . geen bruin al vele ronders niet .
    Normaal klok op dag 28 geen voor tekens .
    We zullen zien wat het nu weer gaat doen.
    Op moment is ie de weg kwijt blijkbaar .

10. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Altijd 4 dagen,
    2 helderrood
    2 bruin

11. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een dag of 5...

Ik heb wel een hele heftige menstruatie. Vreselijk.

12. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is vroeg. Hoe ben je er achter gekomen dat je in de overgang bent? Gelukkig heb je al twee kindjes. Aan je banner te zien :)

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    6-7 dagen, gewoon bloed.

14. Jeetje dat is alweer zo lang geleden de normale menstruaties.. veel zwanger geweest en miskramen gehad dus moet ff goed terugdenken.

Voor ik zwanger werd was het altijd gelijk rood maar sinds de bevalling van mijn oudste begint het ook met wat bruin. na een halve dag rood en dat 3 dagen, dan weer een dag bruin. Maar geen idee hoe het nu zal zijn, ben nog niet ongi geworden.

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Als ik dit zo lees mag ik blij zijn met 1,2 of max 3 dagen :)

16. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    5 dagen exact.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hier 6 of 7 dagen, eerst gewoon bloed daarna beetje bruin en dan is het over.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    1e dag bruinig slijm ( klinktzolekker)
    2e/3e heel heftig elke stap die ik dan zet vlotst het eruit.
    dan nog een paar dagen aflopend ong 6 a 7 dagen begitn vaak op dinsdag en eindigt dan op dinsdag hihihi

19. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    5 dagen.
    Het is 4 dagen lang heftig en dag 5 word het minder en dan is het over.

20. Triskele

Triskele Niet meer actief

mijn moeder ging ook met 32 de overgang in, heeft wel een paar jaar geduurd natuurlijk tot het in echte menopauze overging.

Ik kreeg allerlei klachten (hormonaal) haaruitval, andere menstruatie dus, ik was altijd heel erg stipt 28 dagen en nu kan het van alles zijn, veel dingen leken op zwanger zijn dus dat is erg verwarrend (vooral als je dan die maand een lange cyclus hebt) dus ben ik naar de dokter gegaan maar die zei dat ik over 20 jaar moest terugkomen dus heb ik zelf laten testen (lang leve dat dat kan) en bleek dat ik wel in de overgang zat.

Daarna heb ik mijn zusje gewaarschuwd en naar de gy gestuurd en HAAR dokter nam haar wel serieus en zij zit er nog net niet in maar wel al verhoogde waarden alleen heeft zij nog geen kindjes, dus is ze aan het kijken naar de mogelijkheden om voor de toekomst toch een optie te hebben, want ze heeft nu ook geen relatie..

Deel Deze Pagina