Hoe lang zijn jullie ongesteld? ( algemene vraag..niet vruchtbaarheid et cetera)

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel dagen ongesteld

1. 1-3 dagen

2. 3-5 dagen

3. 5-9 dagen

4. anders..namelijk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Voor mijn zwangerschap begon ik met wat bruinverlies gedurende een halve dag, en dan 2 dagen bloedverlies, en dan weer 1 dag bruin verlies. Dus ik had het altijd een dag of 3.
    Nu, na mijn bevalling, begint het direct met bloedverlies, en dat heb ik dan 2 dagen heftig, 1 dag iets minder, en dan 2 dagen bruin verlies, dus al met al duurt het nu 5 dagen.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Begint meteen met rood bloed.
    Ik heb heel heftige menstruaties; 2 dagen heel veel bloedverlies en pijn.
    Dan wordt het minder en is het nog 3 dagen normaal en dan nog 2 dagen beetje bruin.
    Beginnen met bruin heb ik nog nooit gehad. Maar iedere vrouw is anders natuurlijk.

Gebruik je hormonale ac?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.798
    113
    Ik gebruik helemaal niks vanaf 2006

4. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Toen ik de pil gebruikte was ik het 5á6 dagen, en kwam het direct opgang.
    Nu ik gestopt ben met de pil, moet het eerst een dag opgang komen, en dan nog 6dagen echt ongesteld.
    Vind het altijd vreselijk lang, maar gelukkig ben ik toch niet de enigste!

5. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

De ene keer is het bij mij 3 dagen en de andere keer weer 5 dagen.
    Maar als ik 5 dagen ben dan zijn de laatste 2 dagen voornamelijk oud bloed.
    Heb echt een hekel aan ongesteld zijn.
    Vind het heeeeerlijk dat ik het nu niet ben haha

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Heb gekozen voor 5-9 dagen. Verschilt bij mij best kwa heftigheid t is vaak 5 a 7 dagen.
    En dan normaal gesproken de 1e twee dagen vrij heftig, alleen het laatste half jaar verschilt t enorm.
    Bijv vorige maand enorm heftig met heel erg buikpijn kon bijna niks en nu de laatste keer amper buikpijn en maar heel klein beetje echt bloed en verder bruin (oud) bloed

7. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Gemiddeld was het 8 dgn ,maar soms ook wel 14 dgn. Verder had ik ook regelmatig bloedverlies van meerdere dagen tussendoor. ( zeker 3x per maand)

Dit alles duurde al 14 jaar en de psychische belasting hierdoor was ook niet mis. Gelukkig is er afgelopen september voor eens en altijd een eind aan gemaakt en zal ik nooit meer ongesteld zijn. HALLELUJA :D

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.798
    113
    Ik vraag me af of dat bruinverlies wat ik heb ongeveer tussen de 7-12 dagen voor mijn menstruatie niet gewoon ovulatiebloed is.

Ik heb dat al zeker 2 jaar zo..misschien hoort dat helemaal niet bij het op gang komen maar juist bij de ovulatie...

Lastig hoor. Misschien toch eens vragen aan de huisarts.

9. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ongesteld? wat is dat?:D Ben nu 22 weken zwanger en ik ben bijna vergeten hoe het is om ongesteld te zijn, haha! Ik mis het echt totaal niet:D
    Maar to the point: ben er een ruime week mee zoet. Begint met hoofdpijn, vreetbuien, moe, lusteloos, sagarijnig. En meestal word ik het na een paar dagen snachts of smorgens vroeg, compleet met enorme kramp. 1e 2 dagen zijn het ergst, maar afgezien van buikpijn is dan het sagarijnige gevoel en de hoofdpijn enz over. Ik kan dus nooit wachten tot de boel op gang is. Liever met tampons in de weer dan dat ellendige gevoel van te voren dat alles je te veel is:(;)

Ben benieuwd hoe het straks gaat, ben namelijk zwanger vd 1e. En hoewel ik me verheug op onze kleine, vind ik het vooruitzicht van weer ongesteld worden dus echt helemaal niks:D

10. Username

Username Niet meer actief

Voor m'n zwangerschap max 3 dagen. En nooit veel. Vaak was een inlegkruisje voldoende.
    Nu? Nog geen idee. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Hoop dat het niet ineens veel langer/heviger gaat worden.

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Meestal een dag of 4/5 en dan weer klaar mee ;).

12. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    5 dagen rood bloed en 2 dagen bruin

Deel Deze Pagina