Wie oh wie haakt hier? Ik zou het zo graag willen leren.. Nu heb ik hier een haaknaald, klosje garen, filmpjes gezocht op youtube, maar als ik de eerste stap heb gedaan, zitten ze op de filmpjes al in stap drie:x. Wie weet een perfect filmpje, site voor een leek zoals mij? Een simpel bloemetje zou ik al blij mee zijn
Hihi er is zelfs een haakclubje hier http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/268248-de-haakclub-466.html
Ik heb het geleerd tijdens een workshop. Heb het wel geprobeerd met filmpjes, maar kwam er vaak niet uit. Dus als je de kans hebt zou ik zeker ergens een workshop gaan volgen.
ik zou eerst beginnen met lapjes haken, zodra je de steken onder contorle hebt, is een bloemetje een makkie, ik haak hier enorm fanatiek, ben alleen niet erg fanatiek op de haakclub hier. mocht je vragen hebben, help je graag.
ik weet niet of je knuffels haken leuk vind. Christel Krukkert heeft boekjes met knuffels, waarin de patronen heel erg makkelijk zijn uitgelegd. Ook zit voorin elk boekje een hele duidelijk beschrijving met tekening van elke haaksteek.
Ik weet niet waar je woont? Maar ik wil je best wat steken leren hoor onder het genot van een bakkie met wat lekkers Ik kwam zelf niet uit de filmpjes dus ik heb een workshop gevolgd. Als je de steken onder de knie hebt, kun je eigenlijk alles wel haken ;0
Je kunt die filmpjes ook stop zetten. Dat hielp bij mij heel erg Heeft bij mij drie keer vloeken geduurd en toen ging het als een trein. Ik haak erg veel tegenwoordig. Eerdaags aan een enorme poef beginnen! Zin in!!!
licht er aan waar in friesland, ik woon in de NOP ong 20 minuutjes bij lemmer vandaan, je bent welcom TS mocht de afstand te doen zijn.
Hier een site waar je video's kunt bekijken. Ik heb de site van een vriendin van mij. Ik wil zelf ook beginnen... DROPS Instructievideo ~ DROPS Design
ik heb het ook van filmpjes geleerd, tussendoor gewoon steeds op pauze en terugspoelen als ik er niet meer uitkwam.