Misschien een beetje vreemde vraag maar ik vraag me gewoon af hoe lang een ongesteldheid bij jullie duurt? Ik heb meestal eerst een dag of 2-3 bruinverlies (eerst lichtbruin, dan steeds donkerder) en een inlegkruisje is dan genoeg. Dan krijg ik 1 dag flinke buikkrampen en begint de bloeding. Dan moet ik echt elke 2-3 uur een nieuwe tampon in (dus het is dan best heftig). De 2 dagen daarna is het alweer een beetje over eigenlijk en druppelt het af en toe nog een beetje na. Dus eigenlijk ben ik maar 1 dag écht ongesteld, is dat wel voldoende? Het lijkt me erg kort.... Het is ook wel prettig, ik heb er weinig last van, het is zo weer voorbij... Graag jullie reakties, ik ben benieuwd of ik "normaal" ben?? Groetjes, XXAnnalise
hoi analise: volgens mij is dat heel normaal hoor. ik heb nooit bruin/roze verlies.. ik krijg hoofdpijn een dag, en dan krijg ik de ochtend in bed krampen en dan barst het los. ik bloed dan 0ng 3 dagen, en dan dag 4 iniminie.... liefs elfje
6 hele dagen en vol dus geen iennieminnie beetje nee volledig ongi jakkkkkkkk ik haat ongi zijn, volgende keer kom ik als manneke op de wereld
Hihihiih Debbie... Hier ook heel kort...3 dagen. En dan is er maar 1 heftige dag bij, de andere dagen pruttelt het wat na...
Dag 1: vrij heftig en rood, erge buikpijn Dag 2: normaal en bruin Dag 3: heel weinig en bruin Dag 4: allerlaatste beetje
@deb dat zou wel fijn zijn om als manneke te komen maar dan kan je het wonder van een uk in je buik ook niet ervaren hihihi
Ik was (hehe, wat is het fijn niet ongesteld te zijn) 4 dagen ongesteld. Ik heb nooit veel bloedverlies. Zelfs de eerste dag, die het heftigste is, kan ik een hele dag met 1 mini-tampon doen.
Ik heb een hekel aan mijn ongi! dag 1: onwijze krampen, licht in mijn hoofd en misselijk, plus later die dag begint het los te komen. dag 2 barst de hel los, om de 2 uur OB vervangen dag 3 nog steeds erg, later die dag iets minder dag 4 bijna weg, nog wat bruin verlies klaar! laatste ongi was maar 1,5e dag vond ik heel raar!
eerste dag heel lichtjes bruin verlies. Is dus aankondiging. 2e dag barst los. Regelmatig wisselen van maandverband. buikkramp 3e dag nog steeds hevig. 4e dag normaal 5e dag minder 6e dag beetje, maar nog wel inlegkruisje nodig (soms ook over) Ik weet nog, toen ik begin 20 was, had ik het vaak 8 tot 10 dagen. Waarvan de laatste 3 dagen nadruppelen was (maar nog genoeg voor maandverband). Groetjes, Ingrid
Ik heb een superkorte ongi. 1dag heb ik bloed (sorry ), en de volgende dag bruin en dan is het klaar! Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik een week voor mijn NOD steeds bruine afscheiding heb Liefs An
Hoi, Meestal word ik het gelijk in de ochtend op weg naar het toilet. Deze dag is het nog niet zo heel hevig, maar meestal wel gelijk rood. De tweede dag het is het ergst, dan is het flink rood en redelijk veel. Met hier en daar wat krampen en pijn in mijn benen. De derde dag wordt het al weer wat minder en de vierde dag alleen nog wat bruin slijm zeg maar... Dus eigenlijk mag ik niet klagen en ben ik er met een paar dagen vanaf!
Vond het niet zo heel erg om ongi te worden, maar nu we voor nummertje 2 bezig zijn denk ik daar wel anders over! Meestal de eerste 2 dagen bruin Dan barst het los voor een dag of 2 Daarna nog 2 dagen normaal tot minder En nog een dag bijna niks?bruin Dus alles bij elkaar van begin tot eind toch wel bijna een week
vrijdagochtend (mbv pil) wordt ik ongesteld, dan dus vrijdag behoorlijk bloedverlies en vrijdagnacht ook nog, zaterdag ook nog wel. maar za op zo weer weinig of bijna niets en zondag ook weinig, zo op ma weer helemaal niets en maandag dan laatste dag dat ik nog wel wat bloed, maar niet veel.
ik ben ongeveer een dag of vier/vijf ongesteld 1e dag: begint met bruin bloed wat later op de dag overgaat in helder rood. 2e en 3e dag : Helder rood (volop) 4e en/of 5e dag: laatste restjes bruin bloed. Ik heb nooit zo'n heel erge hekel gehad aan mijn menstruatie. Maar de laatste tijd wel
Ik krijg eerst ook hoofdpijn en dan de volgende dag krampen. Dag erna begint het met oud donker bruin bloed en dan gewoon rood. Dit duurt 2 dagen en dan een dag niets en de volgende dag nog een beetje. Een dagje licht bruine afscheiding en dan is het over dus meestal 5 dagen van begin tot einde... britt
Bij mij gaat het zo: Dag 1: Buikkrampen, uitstralend naar rug en bovenbenen, hoofdpijn en een vreselijk, helderrood bloedbad (minstens iedere twee uur een schone OB). Dag 2: Hetzelfde bloedbad, maar dan zonder de pijn (gelukkig). Dag 3: Iets minder bloed, iets donkerder ook. Dag 4: Mini-tampons, donkerrood & bruin. Dag 5: Mini-tampons, bruinverlies. Dag 6: Bijna niets (bruin) of niets. Maar er zijn variaties op dit thema mogelijk, zo heb ik in het afgelopen jaar ontdekt. Ik heb meegemaakt dat dag 5 ineens een toegift gaf (helderrood bloed), terwijl ik dacht dat ik alles wel gehad had, en ik heb al twee of drie keer meegemaakt dat het hele proces zo goed als pijnloos verliep. Als ik toch eens wist hoe dat kwam, dan zou ik het iedere maand zo regelen. Bloody Belle.
Mijn menstruatie stelt niet zoveel voor vind ik. Ik heb dit ook wel eens aangegeven bij de ha, maar deze heeft steeds als antw gegeven: .." sommige vrouwen hebben dat geluk nou eenmaal".. Ik heb eigenlijk nooit buikpijn soms alleen vooraf een beetje pijn in m'n rug en wat krampjes .that's it! Meestal is het een dag of 4 totaal, maar ik heb er amper hinder van! Alleen wat meer moe ben ik. Hoe ik voel dat ik ongi ga worden?? Is meestal omdat ik wat darmkrampjes kreeg vooraf/soms met buikloop en dan weet ik dat het er aan zit te komen. Dag 1 : Geen aankondiging...plotseling een beetje slijm met wat roze bloed erin. Dag 2: Ietsje donkerder ..meer, maar nog steeds heel nihil (om aan te geven hoeveel weinig is...gebruik altijd OB, maar kan me niet herinneren dat deze ooit helemaal volgezogen is! Verwissel hem wel iedere 3 a 4 uur..for sure. Dag 3: Nog steeds heel weinig en wordt al lichter en minder Dag 4: Nog minder en ineens is het dan WEG Zo is het altijd geweest ..gelukkig. Mirre
ik ben meestal een dag of 5 à 6 ongesteld. is niet echt een hele grote regelmaat in te ontdekken helaas. wel altijd vrij hevig en vanaf een week van te voren erge buikkrampen en veel rugpijn.