Menstruatie vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona82, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    zijn hier dames die in het begin (dus tijdens)van hun zwangerschap nog ongi geworden zijn?
    zo ja hoe lang duurde dat en had je er buikpijn bij?
    mijn NOD was namelijk vandaag maar en ben donderdag avond ongi geworden... maar dat is vanaf vanmiddag alweer weg :( vind dit een vreemde zaak! iemand ervaring mee

groetjes van Ramona

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    beide zwangerschappen nog 2x ongesteld geworden of het meer of minder was weet ik ( nu achteraf) niet omdat ik er toen niet op gelet heb omdat ik het niet verwachtte....

maar nu we een ruim een jaar gestopt zijn zijn de menstruaties over het algemeen wel "normaal" 3-5 dgn en afgelopen keer 2 dgn dus het kan wisselen in ieder geval...

liefs smoekie

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Als je het zeker wilt weten, kan je misschien een testje doen. heel veel succes! ;)

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik heb vandaag toch een etos testje gedaan en geeft alweer een heeel licht 2 de streepje :( heb net met de ha assistente gebeld en het uitgelegd dat ik maar 2 dagen ongesteld ben geweest moet morgen testen daar... maar nu vertelde ze dat het een doorbraak bloeding kon zijn. weet iemand wat dat is? een doorbraak bloeding..
    groetjes van Ramona

5. Niet meer actief

Ja, een doorbraakbloeding is een bloeding die gewoon midden in je cyclus op kan treden en die ook vaak plaats vindt op het moment dat vrouwen lang achter elkaar de pil slikken zonder pauze. Op een gegeven moment komt er dan toch een bloeding en die wordt als doorbraakbloeding aangeduid. Maar waarom die dan precies plaats vindt weet ik eigenlijk ook niet. Slik je de pil nog eigenlijk?
    Klinkt mij vreemd in de oren dat de assistente dit als mogelijke doorbraakbloeding bestempelt, maar ja....ik ben ook geen dokter ;)
    Veel succes morgen!

6. Ik ben tijdens mijn 1e zwangerschap 3 maanden ongesteld gebleven. daardoor zeiden de artsen en de testen dat ik totaal niet zwanger was. wat ik dus wel was, want ik wist het zeker. Dus uiteindelijk dat ik naar de dokter ging en me na liet kijken, klopte het hartje al......en daarna was mijn menstruatie dan ook weg. heel vreemd, want ik weet niet waar het aan gelegen heeft hoor.
    Zelfs de testen bleven negatief, maar daar zeiden de artsen later over dat ik te weinig HCG in mijn urine had zitten.

Liefs,
    Sylbi

7. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik ben vanaf november gestopt met de pil .. en de lengte van mijn cyclussen staan onder mijn banner... ik vond het echt een vreemd woord "doorbraak bloeding" zijn er nog meer mensen hier die weten wat dat inhoud?
    groetjes van Ramona

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    en kan je temperatuur dan ook laag blijven of blijft je temp. hoog en je wordt ong. terwijl je zwanger bent?

Liefs Jinky

9. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg

dit is een foto van mijn vage test met mijn vage telefoon gemaakt :(
    kunnen jullie hier wat op zien?

groetjes van Ramona

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie heel vaag een tweede streepje ... Ik zou twee dagen wachten en dan nog een keertje testen (ik zal voor je duimen meid!). Sterkte met het wachten...

11. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg

wordt gek van die wazige testen heb ze maar op een vel papier geplakt om ze kunnen vergelijken :confused:
    maar deze zag er ook aardig uit.. dit is meteen de laatste wat ik doe deze week zucht..... haha
    groetjes van Ramona

12. Niet meer actief

Iets meer afstand nemen met je camera kan nog wel eens helpen: beter verder weg & scherp dan dichtbij en vaag...

Deel Deze Pagina