Ander half jaar samen,en ook zo lang samenwonend, al snel in de relatie zeiden we tegen elkaar dat we samen kinder zouden willen, nu sinds januari gestopt met de pil groetjes
Toen we met de pil stopten 6 en 2 maanden samen, waarvan 5 jaar samenwonend. Volgende maand zijn we al weer 7,5 jaar samen en in april trouwen we
Ik heb een heel apart verhaal Ik was bezig om alleenstaand moeder te gaan worden liep zelfs al bij de kliniek en al toen ik mijn vriend leerde kennen hij wist van mijn plannen af alleen we zouden kijken hoe snel het zou lopen, ik was uiteraard al van de pil af voor de kliniek ik zou rond maart-april dit jaar (2007) ergens worden opgeroepen voor een donor... Toen ik in december al werd opgeroepen (voor januari) moesten we dus een gesprekje met elkaar hebben OF we gingen samen verder (uiteraard wil je niet dat je vriendin zwanger word van een donor (lees; andere man)) dus we zeiden tegen elkaar ach we doen het gewoon niet zo veillig meer (zelfs in die maand nog met condoom gevreeen, pas NA die brief niet meer)en dan duurt het vast nog wel even, tadaa ik was de eerste ronde zwanger Dus we hebben vandaag 4 maanden met elkaar (officeel dan, we kennen elkaar langer via internet want zo heb ik hem leren kennen, het was eigenlijk gewoon een maatje vandaar dat ie wist van mijn plannen) en daarvan ben ik dus al 10 weken zwanger, ja erg snel, we dachten het duurt wel een half jaar ofzo voordat we zwanger zijn maar helemaal gewenst hoor, ik wilde heel graag kinderen want vond mezelf te oud worden (ik wil en kan na mijn 30e geen kids meer krijgen omdat in onze familie de vrouwen vroeg in de overgang gaan, zo tussen de 30-35 jaar) Hoe het verder met onze relatie gaat, ja nou toppie natuurlijk maar we zullen nog wel wat voor onze kiezen krijgen want een beginnende relatie is al heel wat maar ook nog meteen een baby in het plaatje maakt het allemaal niet makkelijk. WEL GRAPPIG anders had ik nu misschien 6 weken zwanger geweest van een donor. Ik houd mega veel van mijn mannetje en heb het gevoel alsof het zo had mogen zijn, we vechten gewoon voor de obstakels die mogen komen. Mijn vriend is trouwens wel bijna 34 misschien dat dat wel mee heeft gespeeld hij was er ook aan toe om een familie te beginnen en zijn ex had al een kindje dus misschien wat anders dan andere mannen...
Wij waren 10 jaar samen toen we de eerste kregen.We zijn 14 maart 5 jaar getrouwd en onze oudste is 4. Liefs,Claudia
5 maanden... wij hebben elkaar oktober 96 leren kennen, gingen vanaf december 96 al samen schrijven op woningen (hij was al aan het schrijven) en in januari kregen we er 5 waaruit we konden kiezen, en eind maart - begin april hebben we de pil aan de kant gegooid dus tja misschien wel kort nog geen 5 mnd (direct de 1e ronde al raak) voor we aan een kleine begonnen maar het voelde gewoon ontzettend goed... ik had al verschillende relaties gehad maar hij was gewoon voor mij de ware en andersom... nu bijna 11 jaar verder (waarvan 5,5 getrouwd) nog steeds gelukkig en hopende op een 3e... je weet nooit van te voren hoe het zal gaan lopen je kan wel jaren bij elkaar zijn maar ook dat kan zo ineens fout gaan zelf na 35 jr kan het zo ineens over zijn (heb ik gezien bij mijn ouders waren 35 jr getrouwd op 1 maand na toen ze uit elkaar gingen) dus wij hebben puur ons gevoel gevolgd gelukkig...
Wij zijn bijna 1 jaar samen. Waarvan 8 maanden samen wonen. Is ook allemaal snel gegaan. Maar ja als het goed zit...waarom zo lang wachten. Groetjes
wij waren nog geen jaar samen toen we besloten tegaan voor een kindje. we kenden mekaar al 14 jaar voor we samen wat kregen we zijn inmiddels 7 jaar samen het duurde bij de eerste 3 jaar en inmiddels verwachten we onze 3de wondertje
Mijn mannetje en ik waren 3 jaar samen en 1 jaar samenwonend toen we voor een kindje gingen . Wij zijn getrouwd toen we 4 jaar samen waren (op de dag af ) en we waren 5 jaar samen (waarvan 2 jaar samenwonend en 1 jaar getrouwd) toen ik eindelijk zwanger raakte . Inmiddels zijn wij 10 jaar samen, 6 jaar getrouwd ,ouders van 2 prachtige dochter en bezig voor een 3e wondertje Hmmmm , das best wel lang al eigenlijk Misschien eens gaan kijken voor een jonger exemplaar man ... Nee , grapje natuurlijk . Wij houden zielsveel van elkaar en onze kids Groetjes Joyce
Wij zijn al 15 jaar verliefd en daarvan 7 jaar getrouwd! En dan 'nu pas' voor een kind gaan... tja, we hadden het voorheen nog hartstikke druk met ons vrije leven, daar hebben we met volle teugen van genoten en dan nu ongeduldig wachten op de komst van ons kleintje. Groetjes, Anakin.
Bijna 11 bij elkaar, 11 jaar samenwonend (gelijk maar gedaan ) en bijna 5 jaar getrouwd. En ook bijna 5 jaar bezig ons gezin te stichten (na 3 jaar dochter gekregen en momenteel zwanger van een kereltje)
wij zijn 6 1/2 jaar samen waarvan 4 jaar samenwonend en 6 maanden getrouwd (19 augustus 2006) we wisten al vrij snel in het begin van de relatie dat we een samen een kindje wilden maar dan wel als we een eigen huis en getrouwd waren en dat is nu ook zo, dus na het trouwen hebben we eind september na terugkomst van de huwelijksreis (4 weken mexico) de pil weggegooid.
Na een half jaar al 8) ,en toen ik 3 mnd.zwanger was zijn we officieel samen gaan wonen. Velen stonden er van te kijken,maar we zijn nog steeds bij elkaar(wel een tijdje uit elkaar geweest)
Wij zijn ongeveer 8 jaar bij elkaar (ongeveer omdat het twee keer uit is geweest en ik het daardoor niet meer precies weet ) en wonen nu drie jaar samen. Ik wilde al heel erg lang kinderen, maar mijn vriend - die twee jaar jonger is- was er nog niet aan toe tot vorig jaar november. En nu.... hij is reuzeblij om papa te worden! Maar goed, ik dwaal af
Ben al 17 jaar samen met mijn vriend. Ohhh wat klinkt dat lang, hahaha. We wilden al heel lang kinderen, maar er zat altijd wel weer eens iets tegen.