op de dag dat ik ben uitgerekend kennen we elkaar precies 16 jaar. we wonen nu 12 jaar samen groet Inge
Wij zijn al 10,5 jaar samen, wonen al 7,5 jaar samen en zijn op 1 september 2006 getrouwd. Wij wilde ook pas stoppen met de pil als we getrouwd waren, omdat ik strak in de witte jurk wilde Ons kindje is uitgerekend (volgens mijn berekening) op de dag dat we verkering kregen
wij zijn 23 dec 5 jaar bij elkaar en in juni wonen we 4 jaar samen. juni 2006 zijn we gestopt met de pil (ikke dan he )hihih
Sinds 1991 samen... in 1998 getrouwd... en in 2000 is Xanthe geboren. Dus vr we aan kindertjes gaan denken zijn, waren we 9 jaar samen. Alhoewel het vr mij al veel vroeger had gemogen hoor
hoi wij zijn sinds 2001 kennen we elkaar 2002 samen wonen officieel 2003 dochter gekregen 2006 getrouwd
Wij hebben vorig jaar april besloten om voor een kindje te gaan. Ik wilde al wel eerder, maar in april wilde mijn vriend het ook heel graag. We waren toen 8 jaar samen waarvan 4 jaar samenwonend. Nu alweer bijna 9 jaar samen... Liefs Olga
wij zijn dit jaar al 11 jaar samen waarvan nu bijna 2 getrouwd. Dus wij hebben wel eerst volop van elkaar en het leven genoten voordat ons beebje kwam (niet dat we nu niet genieten hoor, maar nachten doorzakken en feesten tot vroeg in de ochtend doen we nu toch iets minder makkelijk )
haha kan je zien hoe iedereen anders over "genieten" denkt ik moet er niet aan denken (daar was ik mee bezig toen ik 14 was haha)
April 2005 heb ik mijn man leren kennen. September 2005 besloten we een huis te gaan kopen. Kerst 2005 heeft mijn man mijn hand aan mijn vader gevraagd. September 2006 zijn we getrouwd en besloten we om zwanger te raken, Misschien vinden mensen het snel, maar ik weet dat ik met deze man heel oud wil worden. We zijn heel gelukkig en willen elkaar absoluut niet meer kwijt en dat is het belangrijkste. Groetjes Sam
Wat is snel? soms weet je dat het raak is en daar wil je dan ook met de rest van je leven mee beginnen! SUCCES met zwanger raken iedereen die nog niet is maar wel graag wilt worden!
er zijn genoeg mensen die na een paar maanden samen trouwen en de rest van hun leven gelukkig zijn samen. en weer anderen die na 5 jaar gaan samenwonen en na 10 jaar alsnog uit elkaar gaan. je gevoel zegt je heel veel hoor. dus niemand kan voor je oordelen of het snel is.
ik denk ook dat als je wat "ouder" bent en je ontmoet dan de ware, alles zowiezo wat sneller gaat. En dat vind ik helemaal niet raar, waarom wachten als het goed voelt?
hallo wij zijn bijna 7 jaar samen en wonen nu 6 jr samen en wat is snel he de ene voelt het gelijk goed zitten en de andere doet er wat langer over is een gevoel liefs kaley
wij zijn in november 5 jaar bij mekaar waar we van 4 jaar samen wonen in oktober en onze dochtertje wordt in jullie 3