Op het moment dat we stopten met pil ruim 9 jaar samen, ruim, 6 jaar samenwonend en daarvan ruim 1 jaar getrouwd vrij stabiele relatie dus, anders zou ik het ook niet doen (in mijn eentje bewust bedoel ik)
wij zijn bijna 9jr bij elkaar waarvan we 8jr samenwonen. Vorig jaar zijn we getrouwd omdat we met kinderen wilden beginnen maar daarvoor graag getrouwd wouden zijn. december ben ik gestopt met de pil en januari dit jaar zijn we voor het echie gegaan!
ik ken mijn mannetje al vanaf mijn dertiende en was toen al stapel op hem uiteindelijk zijn we mekaar uit het oog verloren en nu bijna 4 jaar geleden kwamen we mekaar tegen en de vonk sloeg weer over en sindsdien is ie nooit weer weg gegaan and where still happy
Wij zijn 5 jaar samen, 4 jaar samenwonend, vorig jaar juni zijn wij aan het klussen geslagen, met als resultaat dat ik in mei ben uitgerekend.Afgelopen september zijn we getrouwd.
Wij zijn 29 april 2 jaar samen. Woonde vrijwel direkt samen. En sinds mei vorig jaar serieus bezig voor een kindje. Groetjes Kareltje
wij waren net iets meer als 11 jaar samen. bewust samen gekozen voor een kindje. helaas toen ik 3 maand zwanger was zijn we uit elkaar gegaan. daar gaat je toekomst.
Wij waren ongeveer 6 jaar samen. Waarvan we soort van samenwoonde voor een jaar. Toen een huis gekocht en per direct gestopt met de pil. Toen we de sleutel kregen in augustus van het huis, hadden we aan het eind van die maand ook een vette positieve test Tijdens de zwangerschap hebben we een partnerschap getekend.
Mij vriend en ik waren bijna 7 jaar bij elkaar toen we besloten voor een kleine te gaan, nu pas zwanger en 9 jaar samen.. Idd leuk om alle reacties te lezen.. liefs Shannen
Mijn mannetje en ik waren bijna 3 jaar bij elkaar, we woonden op dat moment bijna 2 jaar samen. Vanaf de eerste dag ongeveer dat we bij elkaar zijn, wisten we al dat we in de toekomst kindjes zouden willen. Omdat mijn vriend nog op school zat, was het nog niet handig om aan kindjes te beginnen. Nu hij bijna klaar is met school, kan het allemaal prima. Midden van dit jaar krijgen we ook eindelijk onze eensgezinswoning!
Mooi verhaal! Hier ook zoiets. Elkaar op 21 januari 2005 leren kennen. Verliefd en een 4-night-stand gehad Het had een relatie kunnen worden als mijn ex niet zo belachelijk had gedaan. Daardoor wilde ik me niet binden, ik wilde niemand met mijn problemen opzadelen. Ik had wat korte affaires om niet alleen te zijn. Hij en ik hielden vriendschappelijk contact alleen ging het psychisch niet lekker met allebei en sinds juni 2005 hadden we geen contact meer, alleen soms een sms'je of mailtje. Juli 2006, ik had een vriend maar was verre van gelukkig. Ik ging nadenken over het leven. Ik wist wat me gelukkig kon maken, maar ik vond het doodeng. Augustus 2006, ik nam de stap, ik smste hem. Puur onschuldig, hoe het ging en of we niet eens wat konden afspreken. We bleven sms'en. Sja... een dure rekening was het gevolg... ik zat namelijk op vakantie in Frankrijk. Ik kwam eerder terug van vakantie en ben bijna gelijk zijn kant op gegaan. We waren dolverliefd en dolblij elkaar terug te hebben. Ik wist niet hoe hij over kinderen dacht, hij niet hoe ik erover dacht. Dat kwam gelijk ter sprake toen we elkaar weer zagen. Op 21 augustus gooide ik de nuvaring de deur uit. We zouden het wel zien! 28 september mijn laatste menstruatie en sinds begin oktober wonen we samen. 30 oktober kwamen we erachter dat ik zwanger was. Zo snel hadden we niet verwacht, maar we zijn er dolblij mee. Het is heel snel, sommigen verklaren ons voor gek. Maar in die 1,5 jaar dat we elkaar niet zagen hebben we allebei hard kunnen nadenken over het leven, allebei genoeg voor onze kiezen gekregen. Hij is 37 en ik 33. We weten wat we willen... en dat is een leven lang samen gelukkig zijn!
Zo herkenbaar. Dat hebben wij dus ook. Wij vonden dat het het allerbelangrijkste was dat het kindje door beide ouders gewenst is en dat papa en mama van elkaar houden op het moment dat het kindje verwekt wordt. Je kan nooit zeggen of je in de toekomst bij elkaar blijft, daar hebben we teveel ervaring voor. Maar om nou 5 jaar te gaan wachten terwijl het klokje gaat tikken bij mij en bij wijze van na 6 jaar nog niet zwanger en toch uit elkaar gaan.... Soms voel je gewoon dat het goed zit...
Wij zijn nu in mrt. 10 jaar samen. Waren in okt. '06 1 jaar getrouwd, en in mrt. '06 begonnen met proberen.
Mijn man en ik waren 10 jaar samen toen we onze zoon kregen. 6 weken voor de bevalling hebben we nog ff gauw ons laten registreren als partners Nu zijn we in verwachting van een 2e en dit jaar zijn we 7 jaar partners en al 17 jaar bijelkaar!
We zijn bijna 2,5 jaar samen, 'al' na half jaar samen gaan wonen nadat ik ruim een week naar een vriendin in Noorwegen was gegaan en we hadden besloten dat we eigenlijk nooit meer zonder elkaar wilden . Ruim een jaar geleden hebben we een huis gekocht (met heel veel extra kamers = met voorbedachte rade) en zijn (bijna bijna bijna) een half jaar getrouwd. Vanaf september pil de deur uit, maar ik wist uit ervaring dat ontpillen bij mij lang kan duren (niet omdat ik eerder zwanger wilde worden, maar vanwege voorbije relatie) en jawel ... in december eerste ongesteldheid. En heb gisteren pas voor het eerst eisprong gevoeld ... denk ik dan toch ...