Mijn dochter had met 3.5 jaar een barbie en voor haar vierde verjaardag wou ze nog meer en heeft ze ook gekregen. Ze speelt er alle dagen wel even mee. Ze is nu bijna 4.5 jaar.
Mijn dochter vindt ze geweldig en speelt met mijn oude barbies maar van mij krijgt ze pas volgend jaar (5 jaar) barbies als ze ze dan nog steeds leuk vindt.
Hier vinden ze ze allebei leuk maar de jongste heeft wel de neiging om er nog eens een been of hoofd af te trekken....en aan- en uitkleden en echt haren doen enzo lukt natuurlijk niet. Ze spelen er meer mee als gewone poppen. Maar ze vinden de 'baabie' wel helemaal geweldig.
E. Speelt er al goed mee al vanaf 3 jaar ofzo.. Kan haar er uren mee vermaken.. Ook aankleden, Baby in buik doen etc.
sinds ongeveer 3 jaar. Nu wordt er zeer veelvuldig mee gespeeld vooral als er vriendinnetjes komen spelen
Dochter heeft pas 2 oude barbies van een vriendin gekregen. Ze vindt ze wel leuk, maar niet leuker als bijvoorbeeld little people of playmobile. Ze is in ieder geval nog niet druk met het aan- en uitkleden ofzo (wat de barbie toch 'extra' heeft in vergelijking met bijvoorbeeld LP).