Hallo dame´s, Mijn dochtertje is geboren als sterrenkijker en nu heb ik wel eens opgevangen dat je dan paranormaal begaafd / hoogbegaafd bent? Heb internet al afgespeurd maar kan hier verder niets over vinden. Zijn er hier misschien dame´s die er wat meer over weten kunnen vertellen? Alvast bedankt! Liefs Vlinder 85
Nou als dat zo is dan heb ik er ook een! Of niet, ze is uiteindelijk gehaald met een KS omdat een normale bevalling hierdoor niet ging! Maar ben benieuwd!
Hier ook een sterrekijker die met een ks gehaald is.. Hij is ondertussen 4 maar volgens mij is hij net zoals andere kids. Niet extreem slim enz
Daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Mijn dochter was ook sterrenkijkertje maar is niet paranormaal begaafd
Mijn zoontje is ook een sterrekijker...kan niets speciaals aan hem merken. Weet wel dat vk op na controle zei: sterrekijkers zijn bijzondere kindjes! wat ze daarmee precies bedoelde weet ik ook niet!
Wat leuk dit zeg. Ik kan me opeens weer heel veel voorstellen bij de heksenwagen van vroeger. Onzin dus.. een sterrekijker is gewoon een kindje wat niet helemaal lekker voor de uitgang ligt (geen reguliere houding net zoals een stuitligging of dwarsligger) en heeft niets met intelligentie of paranormaal begaafd zijn te maken. Paranormaal begaafd en hoge intelligentie zijn trouwens hebben trouwens ook geen verband met elkaar. dochterlief was ook een sterrekijker en is een heel normaal kind!
mijn dochter was ook een sterrekijkertje, vond het zelf wel een beetje bijzonder. Maar dat ze is echt niet hoogbegaafd of paronormaal (gelukkig niet). Volgens mij is het echt een bakerpraatje van vroeger.
nee je bent pas paranormaal begaafd als je met de HELM op geboren werd.. dusmet je vlies nog over je hoofd.. maar of je eriets van moet geloven...
Bedankt voor jullie reactie´s, ik ben er zelf denk ik ook te nuchter voor hoor.. Maar was wel erg nieuwsgierig.
die kende ik ook niet... dus als ik nét wat harder geperst had, was ze paranormaal begaafd geweest.. gelukkig kwam de gyn dan nog nét op tijd m'n vliezen doorprikken
Ik zou zeggen als ze dat was geweest dan was ze mischien wel zo slim geweest om goed voor het geboortekanaal te gaan liggen hahaha (grapje) Maar het lijkt me echt een fabeltje.
Haha, Was dat maar waar! Hier ook sterrenkijker de oudste maar is een heel normaal jongetje hoor. Vond het net na geboorte ook wel bijzonder maar was het al bijna weer vergeten.