Ik zit hier een jaar of 11 inmiddels Wat ik vooral mis is dat er nu niet meer gewoon met elkaar gediscusseerd kan worden en ongesensureerd praten over de meest uitlopende onderwerpen. Ik ben hier gekomen omdat we graag zwanger wilde worden en dat lukte maar niet. Begonndn in eerste ronde clomid toen en veel contacten opgedaan uiteindelijk als enige overgebleven die niet zwanger werd Leden die ik mis, er zijn er zoveel gegaan waarvan ik veel meelas of meeleefde.
Ik zit hier sinds 5 januari 2014 de dag van mijn positieve test! Ik heb er een groepje mommies aan over gehouden waar ik nu nog steeds mee app die toen in september 2014 hun eerste hebben gekregen. Zij zijn hier niet meer actief maar ik wel Wel al mijn 3e account ivm herkenbaarheid toen ik zwanger wilde raken. Maar nu blijf ik bij deze! Ik lees graag reacties van @tuc @Shakes @Liekje81 @Boommm @Strijkkraal @Whysteria en waarschijnlijk vergeet ik er nog tig die me later te binnen schieten haha. @Averlhach heeft mij zowel in de eerste als nu in de tweede zwangerschap/kraamtijd enorm geholpen en @Sneeuwvlokjes is m'n PB mattie omdat we tegen dezelfde dingen aan liepen toen onze zoontjes geboren werden (zijn even oud) Leden die ik mis...geen specifieke forumleden al zijn soms die relletjes (Joycey,Lanalana en mommy nog iets) wel goed voor het popcorn gehalte Wel is mij de dame bijgebleven waarvan haar zwangere zus op de A28 door een vrachtwagen werd aangereden. Heftig vond ik dat!
Lief! Is wederzijds hoor! En eens met wie je graag leest inderdaad, grappig. Ik zit hier nu 4 jaar en vraag me idd weleena af: wie zou mijn posts nou wel leuk vinden om te lezen, haha. Je 'kent' een hoop die je graag leest of die ook veel meeschrijven, vind het leuk te lezen dat dat andersom ook zo geldt! Met sommigen ben ik het veel eens, sommigen mindser. Maar ik vind het vaak ook verfrissend eens andere meningen te lezen over dingen, en heb daardoor ook weleens mijn eigen mening bijgesteld. Enige jammere aan ZP is dat het soms te gemoedelijk is. Ik hou wel van een relletje af en toe, haha.
Ja he dat maakt het dan toch wat sappiger haha. Soms zijn we ook te lief ofzo met z'n allen. Oh ik denk dat ik Hilly dan mis! Ik vond haar reacties wel lekker recht toe (al ben ik zelf niet zo hoor) kon ik wel waarderen. Overigens schoot mij net te binnen dat ik @Nescio en @amdaa @Hopmarjanneke en @merah ook graag lees!
Wederzijds Tuc! Ben het soms totaal niet met je eens, maar meestal wel, haha. Vind jou altijd wel heerlijk eerlijk en nuchter.
2008 dus al ruim 9 jaar lid, Moet eerlijk zeggen dat ik het toen gezelliger en overzichtelijker vond Hadden een heel leuk groepje meiden, hecht en konden alles delen. Helaas verwateren zulke dingen..
Ik ben nu 1,5 jaar lid, maar daarvoor las ik al een poos mee. Eigenlijk sinds de geboorte van mijn dochter. Ga me nu bijna een groentje voelen als ik lees dat de meeste al zo lang lid zijn
4,5 jaar lid. Net als meerdere blijven de verdrietige verhalen het meest bij. Ik heb nog wel contact met meerdere meiden uit de zwangerschapsclub, dus dat is wel erg leuk. De leukste (aardigste, grappigste, raarste, gekste ) is @Chocochippie natuurlijk
2010. Rede waarom was niet zo top. Had info gezocht omdat ik dacht dat ik zwanger was. (Wou ik toen nog helemaal niet en was geen geweldige relatie) Toen heel lang niks meer mee gedaan tot ik echt zwanger was. Ik herinner me vooral de verhalen van meiden waar ik al heel lag mee schrijf. Allemaal een mk gehad en kletsen nu nog dagelijks op de app.
Zo'n 4,5 jaar. Ik had me aangemeld toen ik zwanger was van de oudste. Ik heb aan dit forum een fijne vriendschap overgehouden.
Ik lees al zo'n 3 jaar mee en ben nu sinds een paar dagen lid. Zwanger van ons tweede kindje dus ben hier nog wel vaak te vinden denk ik.
Ik mis vooral @Jordan en maak me zorgen om haar. Al bij anderen nagevraagd maar die weten het ook niet.