Een sprongetje..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DutchAngel, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Meiden....

Mijn vraag is, hoe weet je nou wanneer je kindje een sprongetje heeft?
    Mischien beetje raar dat ik dat niet weet met 3 kinderen haha maar met de eerste 2 had ik ook niet zoveel vragen.. dat waren 2 jongens en ze waren best vrij makkelijk, maar nu heb ik een dochter en alles is totaal anders...
    Dus vandaar ik even vraag hoe weet je waneer je kindje er een heeft?

Knuffels...

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik merk het wanneer Elenora meer huilt dan anders, minder slaapt en vaak opgepakt wilt worden.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Nou, ik heb nog niets van een sprongetje gemerkt, wie weet komt dat nog.

4. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames...

De laaste dagen huilt ze zo veel :eek: En zo alsof ze hele erg pijn zou hebben... en zo een lange tijd door... soms huilen we dus samen omdat ik het zo zielig vind en dan wilt ze ook alleen bij mij zitten.. wat ik dan ook doe niets help tot ze een tijd heeft gehuild en dan gaat ze rond kijken of ze wilt echt de fles een uur vroeger... vandaar ik het even vraag omdat ik wel eens over sprongetjes lees dacht ik wat zou dat nou eigenlijk zijn en wanneer hebben ze daar nou last van...

Verder hangt ze ook veel aan mij :eek: Heeft ze wel altijd gedaan ze wilt liever dat ik haar de hele tijd vast houd dan dat ik haar even neer legt..
    Dat is wel een heerlijk idee hoor... Maar soms ook een beetjes lastig :) want als ik moet opruimen of koken voor de rest van me gezin dat gaat zij dus liggen huilen tot ik haar vast houd... :) of tenzij papa met haar blijft rond lopen door het huis..

Knuffels

5. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Heb even mijn oei ik groei boek gepakt en rond de 12 weken is er idd een sprongetje. Huilerigheid, hangen bij mama kan daar bij horen. Gaan nu volgens het boek vloeiende overgangen leuk vinden

6. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ah thnx meiden, maar ik denk al dat ik weet waarom ze zo is..
    Ze is gisteren ziek geworden heel warm enzo hangerig en maar huilen :(
    Het zal dus daar wel door komen maar erg bedankt voor het vertellen over de sprong :)

Knuffels

7. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    beterschap voor je meisje!

Deel Deze Pagina