Jelina staat sinds gisteren los. Zie fotois gemaakt van een video opname daarom niet zo'n scherp beeld) Nu is mijn vraag aan mama's met wat oudere kindjes.. Hoe lang zat er bij jullie tussen het moment dat ze voor het eerst los stonden en het moment dat ze de eerste stapjes doen. Groetjes Vera
Lynn kan al een hele tijd los staan, maar zelfstandig stapjes zetten....mooi niet. Ja 2 stapjes van bank naar tafel. En dat doet ze al 1,5 maand.
iris die stond 27-08-06 geheel los 8.5 maand en 06-09-06 deed ze haar eerste stapjes los en afgelopen zondag liep ze samen met haar neefjes zo,n 10 meter door het huis nu zijn het weer en paar stapjes ( 2 meter ofzo )
ja hier volgede dat idd ook snel op mekaar, los staan en los lopen ! Leuk en knap dat ze het al kan haha
Nou dan is Iris idd snel! Knap hoor! Ik ben nu echt benieuwd waneer Jelina dan haar eerste losse stapjes gaat zetten. Ik ben zo trots op mijn meisje! Groetjes Vera
hi hi, met 7mnd stond hij , met 8 mnd los en nu sinds paar weken af en toe 2 stapjes los we zullen zien hoe lang het nog duurt, joh ieder zijn eigen tijd toch gr saskia
Ja dat klopt... Maar ik heb een nieuwtje. Jelina heeft zojuist haar eerste stapjes los gezet! Het waren er 2 en in een sneltrein alsof ze de maraton ging lopen, maar het waren er toch 2. Hier spreekt nu een hele trots mama! (en papa) GR Vera
hihi Iets voor haar neus houden waarvan je weet dat ze het graag wil hebben. (dit geval teletubbies dvd doosje) En dan hopen dat ze niet op haar kont gaat zitten en na je toe komt kruipen. ff nog een foto waar ze los op staat spammen (Ze heeft de snoep la ontdekt) Groetjes Vera
hi hi, wat superrrrr, echt leuk joh, en nu maar afwachten tot een derde vierde etc stap , het oefenen met twee stapjes is hier ook in volle gang trouwens. gr saskia
keira zet 1 stap en zitten.. al bijna 2 maanden! ben benieuwd waneer ze loopt! wel aan 1 handje loopt ze mee, maar nog niet los!
Ieder kindje doet alles in eigen tempo. hier waren de losse stapjes volgens mij ook maar eenmalig, daarna heeft ze het niet meer gedaan, wel los gestaan overigens. We hebben tijd, voordat ze 2 zal ze wel lopen denk ik
Gabriel kan al een maand ofzo los staan, maar los lopen is er nog niet bij. Wel kan hij stapjes nemen als ik 1 van zijn handen vasthoud. Maar meestal kruipt hij liever, da's sneller
Tijmen kon met 11,5 maand langs de tafels en stoelen lopen, met 13,5 maand liep hij los! En wat hier al eerder is gezegd, elk kindje doet het in zijn of haar eigen tempo!