Bij mij gaan helaas mijn zwangerschappen vrij snel mis. Elke x als ik zwanger ben heb ik een heel harde buik. Een arts in dusseldorf denkt, dat er sprake is van een ontsteking. Ik ben nog in afwachting van meer informatie, maar ik vroeg me af, of iemand alvast ideeen heeft hierover. Wat voor ontsteking zou het kunnen zijn? Bedankt alvast, voor reageren!
Blijkbaar heeft niemand een idee? Jammer. Ik hoop dat ik snel er een antwoord op krijg, zodat ik een x een doorgaande zwangerschap mee mag maken.
Ik heb hier nog nooit over gehoord Sim, maar wat vervelend! Met welke week gaan de zwangerschappen steeds mis? Ik hoop voor je dat onderzoek meer oplevert en je snel een kindje in je armen kunt houden! Sterkte!
al heel snel voor 4 weken en met 4 weken.. Had reactie van de arts in dusseldorf, die denkt, dat het met visolietabletten overgaat. Hij heeft het over een oud virus!
ik weet niet of je er wat aan hebt waar wil het je toch wel vertellen. mijn eerste zwangerschap werd een miskraam ik had toen ook al vanaf week 6 harde buiken geen bloedverlies. ik ben toen op aanraden van de vk naar de huisarts gegaan ik bleek een blaasontsteking te hebben ik heb toen 2 kuren gehad voordat het over was de week daarna was toen 10 weken kreeg ik te horen dat ik een mk had. de zwangerschap erna heb ik cranberry pillen geslikt was toen zwanger van een tweeling heb toen ook een miskraam gehad met 6,5 van 1 de ander is gelukkig blijven zitten en ligt nu lekker te slapen. ik heb daarna nog 1 zwangerschap gehad heb toen ook de cranberry pillen geslikt weer geen last van harde buiken maar het werd wel een miskraam bij mij kwam het dus niet door de blaasontsteking. maar ik kan me dus wel heel goed voorstellen dat de dokter denkt dat het door een ontsteking komt. want daar kan je dus wel degelijk harde buiken van krijgen
Had je zelf niet door, dat je een blaasontsteking had?(doet meestel zeer toch?) Fijn, dat je een gezond kindje hebt gekregen maar denk je nog vaak aan het 2e vruchtje/kindje?, jammer dat je daarna weer een mk hebt gehad. Bij mij kan het volgens de arts ook een oud virus zijn(had eindelijk bericht via mail), zijn advies is doorgaan met het nemen van de visolietabletten die ik heb gekregen.Ik hoop nu zwanger te zijn, maar weet het even niet meer hoor, gek lijf. 5 dagen voor nod heb ik 3 dagen gebloed, kwam ook een flinke klodder slijm/stolsel uit, dus ik dacht ik ben het prille vruchtje weer verloren. Maar ik hield daarna last van o.a. gloeiende borsten en steekjes in buik en vlakbij vagina. Vandaag is mijn nod en veeg ik steeds heeeeel licht bruinverlies af. Voorheen verloor ik het vruchtje altijd precies tijdens mijn periode, maar 1x was ik 3 dagen eerder. En daarna zeker niet ook nog bruinverlies. Gister heb ik dus niet meer gebloed oid. Het enige dat ik kan doen is afwachten.
moeilijk he dat je niet weet waar je aan toe bent. ik slik inderdaad ook visolie weet niet of het helpt maar het kan nooit geen kwaad. normaal doet blaasontsteking inderdaad pijn ik heb het vroeger een paar keer gehad maar toen ik zwanger was merkte ik er niks van op harde buiken na. kan je er geen onderzoek naar laten doen waardoor je het vruchtje steeds zo vroeg verlies??
ga vooralsnog op de wetenschap van de immunologie af. Maar er staat evt een hystroscopie voor me gepland. Ik geloof wel in de visolie en daarnaast slik ik vitamine d, schijnt ook erg belangrijk te zijn voor het instandhouden van een zwangerschap.