ik heb even een vraagje, Ik voelde mij vorige week ziek en toch ook wel veel zwangerschaps verschijnselen, huilen misselijk enz. mijn laatse ong was 26 dec. en gewoon ongie geworden, nu heb ik vorige week zaterdag de 19 de een test gedaan en positief, mijn nod is pas 26 jan, zou ik dus al 7 weken zwanger zijn? Ik ga zaterdag weer testen en dan moet ik maar even bij ha langs denk ik ? wij zijn 17 maanden bezig en mijn vriend is voor een zaadonderzoek geweest. heb wel een test marcare ultra gedaan 6 dagen voor de tijd testen Groetjes Deng
Deng, was die test op 19 december gelijk knal positief, was het test streepje net zo dik en fel als de controle streep? Als dat het geval was, kun je er haast wel vanuit gaan dat je idd al langer zwanger bent. Was het lijntje nog licht en dun, dan ben je waarschijnlijk net pas zwanger. Spannend voor je hoor! Hou je ons op de hoogte? Groet Snoozie
7 weken ver dat kan niet hé Je moet sowieso beginnen tellen vanaf je laatste menstruatie. Dat was 26 december. Dan zou je vandaag net 4 weken zwanger zijn (2 weken krijg je namelijk cadeau) Als je hier http://lilypie.com/create_baby_days.php alles invult, kan je ook per dag mooi volgen hoe ver je al zit Proficiat trouwens, je kerstdagen waren wel gezellig zeker
Tsja, het zou wel kunnen dat ze al meer dan 4 weken zwanger is als die menstruatie geen menstruatie was maar een innestelingsbloeding of dergelijke. Na 17 maanden is dit wel een prachtig geschenk voor jullie! Was de test al heel duidelijk? Dan ben je waarschijnlijk toch al langer dan 4 weken zwanger! Ik zou idd nog eens testen en langs de HA gaan! Proficiat!
26 december de laatste dag was kan je dus geen 7 weken zijn, net aan 5.. Innesteling lijkt me ook niet echt realistisch aangezien je dan niet zoveel bloed als bij een echte ongi. Ten 1e kan je Nod dag geen 26 januari zijn als je laatste ongidag op 26 december was. Ik ga uit van 5 dagen ongi, dan is je EERSTE dag van je LAATSTE menstruatie dus 21 december. Dan is je NOD 18 Januari. Ovulatiedag: 4 jan Je innesteldag zou zijn: 9 jan Thuistest vanaf: 16 jan NOD: 18 jan Je bent nu in de: 5e week Uitgerekende datum: 26 september 2008
Huh snap dus helemaal niks wat er boven mij staat? Hoezo kan haar nod niet 26 januari zijn? En ze zegt toch toch dat haar laatste menstruatie 26 december was, hoe kom je dan nou weer bij 21 december?
je hoort wel vaker dat vrouwen tijdens hun zwangerschap nog 1 x ongi worden dus zou kunnen dat je al verder bent dan je denkt en de volgende ongi zou kunnen de 26e iedereen heeft een andere cyclus en ze heeft dr cyclus niet vermeld toch? zou gewoon even de HA bellen
Nou het was echt een hele duidelijke test! mijn cycles is 32 dagen en heb echt 7 dagen ongie ik wacht het af tot zaterdag en dan nog eens testen en dan maandag naar HA. Bedankt allemaal
ik snap alleen iets niet en dit is niet lullig bedoeld ant hoop gewoon echt dat je zwanger bent maar volgens deze berkening zou jij dan 1 dag na je innesteling positief getest hebben en dit kan niet Laatste menstruatie: 26 december 2007 Cyclusduur: 32 Meest vruchtbare dag: 12 januari 2008 Eisprong dag: 13 januari 2008 Innesteldag: 18 januari 2008 Positieve bloedtest mogelijk 23 januari 2008 Positieve thuistest mogelijk 27 januari 2008 mag ik vragen met welke test je getest hebt want die goedkope testen zoals romed geven nog wel eens vals positief aan ? hou ons maar op de hoogte
Bwa, mijn test was ook HEEL positief na pas overtijd geweest te zijn hoor. Dat streepje wil niks zeggen, of het nu maar licht of donker is
ik zal gewoon wel langer zwanger zijn denk ik anders kan het niet zo te lezen, zal zondagg weer een test doen en dan maandag maar naar huisarts Liefs Deng
Ik ben de eerste 2 maanden nog gewoon ongesteld geweest daarna niet meer vk ontdekte dat ik al 8 weken was dokter ontdekte dat ik zwanger was ging heen voor anticonceptie
een innestelinsbloeding kan echt best veel zijn hoor! Dat had ik ook, 3 dagen ongie! Ik dacht toen: goh, normaal altijd 5 dagen! En toen een + test gehad!
Ik denk dat ze eerder een innestelingsbloeding gehad heeft of dergelijke en al langer zwanger is, waardoor ze dus wel echt zwanger is Veel succes Deng, je laat het ons wel weten hé?
Ik heb gisteren mijn NOD gehad, maar als je kijkt in me album al 3 dagen ervoor positief getest met testen die eigenlijk pas voor na je NOD zijn. Zelfs 3 dagen voor NOD zei de digitale al zwanger.. Zou ik ook niet al wat langer zwanger kunnen zijn en dus me NOD eerder hebben gehad paar dagen? Of kan je voor NOD al zulke positieve testen hebben zoals allemaal in me album? Want ik heb met ovutests gewerkt, maar daar kreeg ik vanaf 5 januari t/m 11 januari steeds 2 strepen.. En ik ben van me ei uitgegaan op die vrijdag de 11e, want toen leek de 2e streep het donkerst..
sommige meiden hebben al snel een hoog hsg dus dat kan dat je voor je nod positief test zelf teste ik 2 dagen voor nod negatief en 1 dag erna positief meid ik ben benieuwd inderdaad een innesteling of een langere zwangerschap als ik jou was zou ik gewoon de HA bellen voor een bloedtest en dan de Vk voor een echo. laat het ons weten
hallo, nou zo heb vanmorgen weer een test gedaan 1 dag nod, en DIK positief! maar hoelang? ik zal morgen naar de HA. ik ben blij maar kan het eigenlijk ook niet geloven. we zouden net in de medische molen gaan en het is raak, SUPER!. Jullie horen van mij! Liefs Deng