Ik heb het steeds zo warm!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anique, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Herkent iemand dit? Ik heb nu sinds een paar dagen dat ik het overdag steeds heel warm heb. Dan gloeien mijn wangen zelfs helemaal.. mijn collega zegt zelfs dat ik misschien ziek word. Maar ik voel me helemaal niet ziekig ofzo.
    Alleen steeds ERG warm en dan vooral mijn gezicht... is dat een zwangerschapssymptoom? Voor mij is het namelijk heel apart omdat ik namelijk anders altijd degene ben die het als eerste koud heeft.. ben een echte koukleum.. maar nu :oops: :oops: :oops:

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben ook een koukleum, maar ik heb nu al met 3 graden buiten gelopen met mijn jas open, en zonder sjaal.

Heb het dus ook warmer dan normaal... maar dit heb ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap.

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik ook! Toevallig gister voor t eerst, liep buiten en bevroor bijna, kwam binnen en kon gelijk t-shirt aandoen omdat k t ineens zo heet had! En normaal ook idd altijd koud! :(

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    kan inderdaad bij een zwangerschap horen.
    ik heb het bij de beide zwangerschappen heel erg warm gehad...

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou ik heb er ook al een hele tijd last van het is dat mijn dochtertje en mijn man af en toe thuis zijn anders zou de kachel helemaal niet meer aan gaan haha :)

6. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik zou zeggen geniet ervan! Ik had het ook de hele zwangerschap lekker warm. En Zoë was nog niet geboren en ik krijg het niet meer warm. Loop weer constant te koukleumen.

7. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    haha ja hier ook, me kop is af en toe ook net een gloeilamp, zal er dan wel bij horen :p

Groetjes,
    Charissa

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had het ook, op mijn werk telkens de airco aan zetten en dan zetten de anderen hem telkens weer uit. Zat ik daar in m'n t-shirtje het heet te hebben en te zweten! ;)

De 3 weken na de bevalling heb ik het heel koud gehad, stond tijdens mijn zwangerschap de thermostaat op 19 graden, toen stond ie op 22,5 graden (en dat was dus niet zozeer voor Eva ;)). Maar nu begin ik weer 'normaal' te worden, ik denk dat mijn hb wat aan de lage kant is geweest na de bevalling (was tijdens mijn zwangerschap heel hoog). Nu staat de thermostaat op 20,5 graden en vind ik het lekker (wel vaak alleen t-shirt).

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik stik juist van de kou! Kan maar niet warm worden...is geen kachel, trui of wat dan ook tegen op gewassen. Ik blijf t koud hebben. Ook al voel ik helemaal warm aan...zit ik nog te rillen en te klappertanden.
    Gister met n trui van mn vriend over mijn trui heen helemaal weg gedoken in mn lere stoel die altijd lekker warm is want je zakt er n stuk in weg....bibber de bibber.
    Maar warm hebben hoort bij zwangerschap...komt geloof ik door de goede doorbloeding die je dan hebt. hopelijk krijg ik t binnen kort ook weer wat warmer :p

10. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ik heb ook steeds zoooooo warm.het vuur brand hier weinig of niet(tegen de zin van tmanneke) ;)

Deel Deze Pagina