wat hebben jullie nou altijd in huis liggen voor je kleintje voor als er wat aan de hand kan zijn (koorts,diaree enz.)?
Paracetamol, tijmsiroop, luuf, verbanddoos. Verder niets want als ik iets nodig heb heb ik het zo gehaald. Die tijmsiroop en luuf heb ik ook gekocht op het moment dat we het nodig hadden en niet al uit voorzorg in huis, dus eigenlijk alleen paracetamol en de verbanddoos.
Goh toevallig zat ik daar net aan te denken. Nu ze aan t kruipen is, gaat staan etc moet ik misschien wat dingen bij gaan halen. Tot nu toe altijd paracetamol zetpillen, ORS, Luuf en neusspray standaart in de la.. Meer heb ik nog nooit nodig gehad. Maar ga binnenkort maar een zalfje halen voor de blauwe plekken en bulten, en wil een gifwijzer gaan halen. Verder lees ik even mee!
paracetamol en vallen en stotengel van de vsm, verder helemaal niks als de standaard pleisters enz. maar die zijn eigenlijk meer voor mezelf .
paracetamol, dentinox, luuf, neusspray Op 1 of andere manier heb je die dingen altijd op zaterdagavond of zondag nodig
Hier heb ik: - Paracetamol (zetpilletjes uiteraard) - Luuf - Neusspray - ORS (voor het geval dat...) - Tijmsiroop - Vallen en stotengel (al vergeet ik het vaak of zit er een schaafwondje op... tja...) - Dentinox: maar al lang niet meer gebruikt, zal eens kijken of ie nog goed is gelukkig niet meer zo nodig! - Pleisters, gaasjes en sterilon enzo, maar dat is ook wel logisch, dat hebben de meeste mensen wel in huis, ook voor zichzelf!
Paracetamol zetpillen en neusspray maar dat was meer omdat hij een flinke griep te pakken had een maandje geleden.
Wij hebben op het moment paracetamol zetpillen in huis voor de kinderen (omdat we die laatst voor de jongste gebruikt hebben, en nog 'over' hebben als het ware, maar hebben ze niet standaard liggen bedoel ik). We hebben van weleda arnicazalf voor als er een keer gevallen/gestoten is, helpt tegen het krijgen van blauwe plekken. En we hebben bepanthen voor als er een keer rode billetjes zijn (maar word voornamelijk gebruikt voor mijn borsten). Verder gewoon wat pleisters, maar meer niet in huis hier.
Paracetamol zetpillen Luuf Neusspray Tussikind hoestdrank Kindicol (moeizame ontlasting) Cinababy (buikkrampjes)
Sterilon komt bij ons het huis niet in! Ben er zelf ontzettend allergisch voor, dus ga 't ook echt niet bij de kleine gebruiken. Hebben zelf Luuf, zoutoplossing, paracetamol in huis.. Pleisters en gaasjes hebben we sowieso altijd wel in de verbanddoos zitten.
- Paracetamol zetpil, sinaspril tabletten en vloeibaar - Luuf - Neusspray - ORS - Tijmsiroop - Vallen en stotengel \ - Pleisters, gaasjes en bepathen etc. (verschillende pleisters zoals dora en megamindy haha) -davitamon junior vitamines vanaf 1 jaar -chamodent druppels van vsm voor de tanden en kiezen die doorkomen -dentinox ook voor tandjes -zinkzalf -waterpokken emulsie van vsm pff vast nog veel meer. weet het zo echt niet