weet je wat leuk is, ga eens naar www.tno.nl/groei en zoek dan de groeicalculator voor ouders op en dan berekend die hoe lang je kindje uiteindelijk ongeveer gaat worden. Mijn zoontje was met 18 maanden 86,4 cm en 11,5 kilo.
Onze kids zijn 18 maanden en: - dochter: 82cm, 10,5kilo; - dochter: 78cm, 10kilo; - zoon: 80cm, 9,6 kilo
Mijn oudste zoon was met 18 maanden: 98 cm en 17 kilo, mijn jongste was met 18 maanden: 96 cm en 18 kilo. allebei erg lang,maar hebben ook een lange pappa.
Jeetje dat is echt heel erg lang! En ik dacht al dat Finn groot was, als ik hem vergelijk met zijn leeftijdgenootjes! Hoe groot waren ze bij de geboorte? Finn was met de 18 maandencontrole 86,5 cm en 13,3 kilo.
Hoi Sarah, Mijn oudste was 4800 gram en 56 cm bij zijn geboorte(wel een maand te vroeg en zwangerschapssuiker) Mijn jongste was 3800 gram en 53 cm lang(3 weken te vroeg) Mijn oudste is nu lang en dun, mijn jongste is ook erg lang en wat molliger dan zijn broer was, hij is nu door dieet gelukkig een stuk slanker geworden. (hij heeft een stofwisselingziekte FH familieair hypercholesterollemie) Dus word goed in de gaten gehouden door de kinderarts dr Wiechman in het amc. Hij heeft ook medicatie gekregen. Ze hebben een lange vader vandaar dat ze lang zijn. (ik ben maar een uk met mijn 1m63 hihihi)
Best groot al bij de geboorte dus! Ik vind het wel bijzonder..zo groot! Het zal vast dat mensen nooit geloven dat ze eigenlijk nog zo jong zijn! Wel naar dat je kindje een stofwisselingsziekte heeft zeg! Lijkt me best lastig!
Huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. haha, wat een koppen kunnen die kleintjes ook trekken hé, geweldig! View attachment 125101