Beurs gevoel op het schaambot

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje09, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hallo,

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar ik zal het proberen. Ik heb sinds een paar weken last van een beurs gevoel, een soort van blauwepijn gevoel op mijn bot boven mijn vagina, da's toch het schaambot als ik me niet vergis?

Het voelt als een blauwe plek je weet wel dat gevoel als je valt en je krijgt een blauwe plek achteraf, zo'n gevoel is het. Een beetje een doof gevoel is het ook, het rare is het zit ook alleen aan de bovenkant op het bot bij mijn rechterschaamlip :oops: Sorry, maar loop er al een tijdje mee, en dacht nu ga ik het vragen........ :)

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Schaambeen zit heel duidelijk aan de voorkant. het is het harde stuk onder je venusheuvel als het ware. Wat je beschrijft klinkt als een klacht die ik in verband breng met bekkenpijn. Dat kan heel specifiek aan de voorkant zitten.

Je bekken zit daar namelijk met een soort van kraakbeen aan elkaar. Dat kan erg pijn doen...

3. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik loop wel bij de Mensendieck hiervoor, ik zal het aanstaande donderdag maar eens met haar bespreken, het is een apart gevoel. Ik dacht namelijk ook iets van bekken, bedankt voor je reactie.

Deel Deze Pagina