ik heb 2 miskramen gehad, de 1e in januari en de 2e was 30 maart. daarna ben ik niet ongesteld geweest, ik was gelijk weer zwanger. ik voel me ook elke keer zwanger, dus na 4 weken, 27 april getest, en ja hoor, het was super positief. afgelopen donderdag mocht ik voor de echo naar de vk. om precies te zijn was het 8weken en 2 dagen geleden dat ik de miskraam kreeg, dus we verwachtten ook een kindje van 8 weken te zien te krijgen. ik kreeg een inwendige echo, ze zag eerst alleen een vruchtzak, toen zoomde ze in en zei, ja daar zit het, maar het is geen 8 weken, maar 6 weken! ook was er geen hartje te zien. nu moeten we vrijdag weer terug komen om te kijken of het kindje gegroeit is.. ik ben zo bang dat t weer misgaat! ergens denk ik, t kan nog goed gaan, maar ik heb zo positief getest met mn NOD, terwijl t toen misschien mn NOD wel niet was als ik nu 6 weken ben.. we staan gewoon machteloos, je kan er gewoon niks aan doen, misschien heb ik wel een levend kindje in mn buik, maar misschien ook wel niet.. afwachten moeten we, maar dat is zo vreselijk moeilijk! kan er nog hoop zijn voor dit kindje?
oh wat naar voor je!!! volgens mij waren wij tegelijk zwanger in januari ook ik heb toen een ma gehad en zie dat jij niet meer geluk hebt gehad. weet je wanneer je een eisprong hebt gehad... ik wordt altijd 14-16 dagen daarna ongi dus dan kan je het een beetje uitrekenen. door de mk kan het erg goed zijn dat je lichaam wat later was dan jij denkt. hoe voel je je.... zwanger!! of vallen je kwaaltjes mee??? ik zal voor je duimen dat het goed zit volgende week... en dat er een klein vruchtje met kloppend hartje te zien is. ik heb na de curretage een maand gewacht dus weet wanneer ik ongi ben geweest maar ben ook weer zwanger. als ik van de eerste cyclus uitga na de mk ben ik 6 weken 3d zwanger, als ik uitga van mijn normale cyclus ben ik 7 w 6 dagen zwanger. dus het verschil kan dan ook bij jou wel kloppen... heel veel succes met wachten.... liefs m038
Hoi, Oef, wat spannend! Maar het kan nog goed gaan hoor. Volgens mijn cyclus zou ik 10 weken zwanger zijn destijds. Bij de echo bleek het kindje nog maar 8 weken te zijn. En dat terwijl ik een hele regelmatige cyclus had. Uiteindelijk is het allemaal goed gegaan en inmiddels hebben we een baby! Sterkte met wachten en ik hoop dat dit voor jullie ook goed mag aflopen!!
oh wat spannend!!!! maar het kan inderdaad gewoon goed zijn. Ik werd bij allebei mijn zwangerschappen terug gezet. Het kan namelijk zijn dat het eitje nog heel lang in de baarmoeder kan rond zwerfen voordat het zich daadwerkelijk innesteld en dan kan je dus minder ver zijn dan dat je eigenlijk dacht te zijn. veel geluk!!!!!
ja hoor, alles kan nog! Ik had bij 6w1d een echo en daar was alleen een leeg vruchtzakje op te zien, met een grootte van 5w2d. Ik wist precies hoelang ik zwanger was. Met 7w2d was alles goed en liep het kindje zelfs een dag voor! Dus nog even doorbijten! ik weet hoe slopen deze week gaat zijn voor jullie! sterkte!
ik dacht met nando 8 weken te zijn en was pas 5 weken ver. geen hartje te zien enkel een miniscuul vruchtzakje. 3 weken later weer een echo en was toen dus wel 8 weken en het leefde. 12 weken weer een echo en nog steeds alles goed. ondertussen is hij alweer bijna 1 jaar oud
Ook hier na een aantal vmk weer zwanger. 1e echo scheelde ook 1,5 week terwijl ik precies wist wanneer ik mijn eisprong heb gehad etc. hierna nog 3 echo's gehad en hij haalde steeds een beetje in. Op 12weken was het precies gelijk Hopelijk voor jou ook goed nieuws, na het spannende wachten op de volgende echo!