Baby trapt altijd onderin

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2011anoniem, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hoihoi

Misschien heb ik wel een stOmme vraag maar de baby trapt altijd onderin mIjn buik dit had ik bij mijn dochtertje niet, is dit nu zijn voorkeurs houding en kans op stuit of niet ? Ben nu 25 weken

Groetjes anoniem

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik voelde mijn kindje ook meestal onderin mijn buik. Nu Nog steeds. Mijn kindje ligt vanaf het begin netjes met het hoofdje naar beneden en de placenta bovenin mijn buik. Misschien dat ik daarom de kleine bovenin minder voel.
    Lig je kleintje wel in een stuit, heeft het nu nog genoeg tijd om te draaien. Dus het hoeft helemaal niets te zeggen.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik voel het trappen ook bijna altijd onderin en tijdens de laatste controle lag hij inderdaad in stuit. Soms draait hij en ligt hij met zijn voeten boven, maar meestal liggen zijn voeten beneden en zijn hoofd boven. Tot 36 weken kunnen ze uit zichzelf draaien. Mijn dochtertje lag overigens ook altijd met haar hoofd naar beneden.

4. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik voelde ook een lange tijd alleen schopjes onderin en lag het in een stuit. Maar sinds een week of 2 is het toch met het hoofd ingedaald. Er kan dus nog van alles gebeuren. Meeste baby hebben een voorkeurs houding om in stuit te liggen, maar draaien vaak op het laatst toch nog goed.

5. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Mijn baby trapt ook alleen onderin, dus ik hoop ook wel dat hij gaat draaien nog.Blijkbaar doen veel baby's dit;)

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mijne boxed beneden, en de knietjes zitten natuurlijk ook best naar beneden.
    wel erg pijnlijk.... zeker als er op je blaas word gemept :p kindje ligt met het hoofdje naar beneden trouwens

7. chila

chila Niet meer actief

Onze baby schopt ook 9 van de 10 x onderin. Krijg vaak flinke trappen op mijn blaas. Bij de laatste echo lag ze in stuit. Ik denk dat ze vaak zo ligt. Maar nog tijd zat om goed te gaan liggen dus maak je nog geen zorgen.

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn 2de dochtertje voel ik ook vooral onderin, het zijn trouwens haar armpjes, handjes en hoofdje die daar liggen al weken. :)

9. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    mijn baby trapt ook alleen onderin vanaf wanneer moet hij dan met zn hoofdje onderin liggen?

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    maakt op dit termijn echt niks uit draait nog wel 100x enne....wel eens over nagedacht wat die kleine met handen en elleboog kan doen?
    misschien zijn t niet eens voeten :)

11. Wendy 070

Wendy 070 Nieuw lid

16 okt 2012
    3
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    wateringen
    Dit heb ik nou ook!..a.s donderdag heb ik de 20 weken echo en zal ik het wel weten..wist ook niet of dit hoorde..zo laag..en soms voel ik ook me blaas zwaar worden dat is wel af en toe irritant alsof je heel nodig moet plassen.. :p

12. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Die van mij is ook steeds onderin te vinden (blaas, en wat daar nog meer zit). Heel soms tegen de bovenkant van de baarmoeder (tegen navel). De vk heeft er niets over gezegd dat dit kwaad kan voor de houding tegen de tijd dat ik moet bevallen, dus ik neem aan dat de baby nog wel op tijd haar goeie houding (hoofd naar beneden) aan kan nemen. Je beeb heeft er nu nog ruim de tijd voor hoor!

13. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    ons kleintje ligt ook met zijn hoofdje onder. Ik voel de kleine vaak rechtsboven (net onder mijn ribben) trappen en af en toe voel ik kleine 'tikken' onderin. Ik merk wel verschil als de kleine trapt of met de handjes 'boxt' haha :)

14. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Haha, die van mij ligt gewoon helemaal onderin. Het liefste op haar rug of zij. En dan lekker trappen en duwen en mama's buik verbouwen.

Deel Deze Pagina