hey , ik denk het wel.....ik heb deze foto bij een site gezien.....Ik vroeg me gelijk af waar de ouders in godsnaam waren in die tijd Ja echt kids he...met speelgoed spelen ho maar!!
hahahahah ohhhhhhhwat erg als ik het zo zie moet ik wel lachen maar het zal je maar gebeuren zeg dan baal je goed .aan de andere kant vind ik het ook wel een naar idee dat die kleintjes zo die verf konden pakken straks drinken ze het op vind ik eigenlijk een slechte zaak...
Hahahaha! dat ziet er echt grappig uit! (bij een ander) Je zal het maar weer schoon moeten krijgen....
Wat een grappige foto. Maar ik moet er niet aan denken. Zou sowieso m'n zoontje niet alleen laten met een pot verf. Ik denk dat de ouders na het maken van de foto toch wel heel erg hebben zitten balen. Silly
Ik heb vroeger de televisie een keer compleet beplakt met stikkers, die je met geen mogelijkheid ban het beeldscherm afkreeg. Het is met mij nog aardig goedgekomen
ja bij een ander is het wel grappig ja.. Zou er ook een foto van maken..en de kids in terpetinebad..??
zo is er ook een mooi filmpje van homevideo's op tv van 2 kinderen die helemaal los zijn gegaan in hun kamer met kussens... in die kussens zatten allemaal kleine bolletjes piepschuim hun hele kamer zat onder en zij zelf ook lekker statisch allemaal.. prachtig om te zien.. zo heb ik zelf een keer een pak met bloem te pakken gehad en de hele keuken incl. ik zelf was wit hahahaah.. mijn moeder was niet blij... maar ikke wel hahaah
Weet je wat het erge is hieraan, ze doen zulke streken binnen no time, en je hoort ze het niet doen.... daar zijn ze zoooo goed in. Als je eens wist wat mijn zoon allemaal al heeft uitgespookt En de verf hoeft niet eens bij hun te staan hoor als ze eenmaal weten waar het staat dan hebben ze het zo te pakken.... onderschat een jongens niet hoor. Gek genoeg heb ik zulke dingen nog nooit gehoord over meiden
ja hoor meiden doen het ook.. mijn moeder wist latijd precies wanneer we iets uitvraten als het te stil was hahahaha als ze ons niet hoorde moest ze snel gaan kijken ne ja hoor dan hadden we het behang van de muur af getrokken of of de kat beplakt met plakband... mijn vriend kroop altijd in kastjes en in de wasmachine enzo.. nu we zelf zwanger zijn praten we daar veel over... en hopen een klein beetje dat het niet te veel streken van ons krijgt haahahah....
oei oei, ik weet wel dat mijn zoon een keer kauwgom bij mijn dochter in haar lange haar had gedaan (haar haar hangt tot op haar bips) en vroeger ben ik eens met een magneet voor de tv gaan staan, want als je bewoog ging het beeld raar doen en kreeg je allemaal kleurtjes. waren paps en mams ook niet blij mee.
Mijn jongste was een keer even alleen beneden toen ze 2,5 was. Ze zat in de tuin in de zandbak te spelen en ik was boven aan het opruimen, op gegeven moment was ze wel heel erg stil en riep ik naar beneden was ze aan het doen was, zegt ze; ik ben pannekoeken aan het maken.... Dus ik naar beneden, had ze zand in haar zeefje gedaan en daarmee over alle meubels en zelfs in de kasten gestrooid (en ik was echt niet lang boven!), zag ze mij altijd op de pannekoeken doen met een zeef met poedersuiker. Op het moment zelf was ik niet echt blij, maar achteraf kon ik er wel hard om lachen.
Kinderen hebben echt maar heel even nodig om een ravage aan te richten hoor, ze zitten het ene moment lief te spelen samen, dan denk je bv ik kan wel even snel de bedden opmaken of me even snel aankleden, als je terugkomt weet je soms niet wat je ziet! Dat wil echt niet zeggen dat die ouders niet op hun kids letten.