30 weken zwanger. baby soms wel 2 dagen heel rustig!

Discussion in 'Zwangerschap' started by ellalalaaa, May 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai,

Af en toe kan ik mezelf zo gek maken! Ben nu 30 weken zwanger voel af en toe 2 dagen de baby een stuk minder! Ben al 2 keer hiervoor s avonds naar de VK geweest en elke keer is er niets aan de hand!
    Afgelopen woensdag en donderdag was baby echt heel druk en gisteren en vandaag bijna niet gevoeld. terwijl ik echt heel rustig om de bank heb gezeten! pfffffff
    Wie herkent dit???

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ik ook weleens. Zeker als de baby de dag ervoor heel druk is geweest, dan is het de volgende dag een heel stuk minder. Ik voel de baby dan nog wel, maar minder vaak en minder krachtig. Ik denk dat ze dan gewoon moe is en veel slaapt. Als je het niet vertrouwt gewoon je verloskundige blijven bellen hoor.

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik herken het ook en vooral ook van die periode! Ik ben er toen zelfs voor naar het ziekenhuis gestuurd door de VK, echo en ctg laten maken. Niks aan de hand gelukkig! Daarna nog wel een paar keer gehad, maar ik maakte me er niet meer zo druk over.
    Toch is mij toen ook op het hart gedrukt: bij twijfel of zorgen altijd bellen!

4. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik herken het hoor, hier ook al 2 dagen dat ik de baby minder voel....terwijl het normaal de hele dag door een druk manneke is :(

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

Nov 17, 2010
    950
    0
    16
    Hoi,

Ik heb het ook sinds een paar dagen.
    Voelde haar 2 dagen niet zoveel en ook veel minder krachtig.
    Vandaag voel ik haar wel weer goed.
    Zal wel normaal zijn rond deze periode omdat ze ook steeds minder ruimte hebben natuurlijk.

6. mimada

mimada Lid

Oct 13, 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde hoor...
    Het lijkt soms wel een soort patroon.
    Elke keer denk ik...he ik heb je al 2 dagen haast niet gevoeld...en daarna is hij gewoon weer lekker aanwezig.
    En ik heb dan ook het idee dat m'n buik dan weer wat groter is.
    Misschien een soort van groeisprintje ofzo...

7. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat jullie dit herkennen!
    Vandaag is baby gelukkig al weer wat meer aanwezig!
    Heb gisteren ook maar zo'n angelsound aangeschaft! Ik kan mezelf echt zo gek maken af en toe! het zullen wel de hormonen zijn! Toch??

8. Ess85

Ess85 Bekend lid

Nov 17, 2010
    950
    0
    16
    ik heb de kleine vandaag ook weer amper gevoeld, kan je echt onzeker van worden ja. Ga vanavond ook maar weer even luisteren met de angelsounds.. toch wel handig zo'n ding. al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik herken het ook. Maak me geen zorgen ondat dit een heel rustig kindje is. Bij Ties voelde ik hem eens een hele dag niet, en omdat hij altijd stuiterde door mijn buik heen was ik toen wel heel ongerust. Hij bleek toen zo te zijn gedraaid dat ik hem slecht kon voelen.

Share This Page