vanacht hele nacht niet geslapen, super veel pijn gehad, sochtends als een speer naar de huisarts en die constateerde trombose in mijn aambeien, auw! bellen met t ziekenhuis... ze zei neem je spullen mee reken erop dat we gaan inleiden.. nou dat overviel me nogal zeg!! ik met enorme pijn in mn kont in de auto, auw auw, daar aangekomen, jammer maar je zit nog dicht van onder, weg inleiding geen beeb en nog steeds ondraaglijke pijnen. overleg met chirurg, nouja aambeien maar opensnijden, dus zonder verdoving werd dat eventjes gedaan en werd het stolsel eruit geknepen, ik dacht dat ik doodging of flauw ging vallen, mijn god wat een pijn doet dat. daarna zou een opluchting moeten zijn toen t stolsel zo groot als een boon eruit was maar heb nog steeds super veel pijn! wie heeft dit ook meegemaakt en had daarna toch ook nog pijn? ik hoop dat t snel weg gaat ik zou zo graag vanavond een x lekker willen slapen! ben ook erg bang dat t terugkomt..
Oeehhh, wat een verhaal. Heb er geen ervaring mee, gelukkig geen aambeien gehad. Maar het klinkt allemaal erg pijnlijk. Hopelijk zakt het snel en heb je er tijdens je bevalling geen last van! Succes
nee mag eventjes niks op tot t dicht is.. ik had verwacht dat de pijn veel minder zou zijn maar ik heb nog steeds pijn, wel draaglijker maar toch morgen curanol tabletjes halen
Ik volg al even je andere topic en zag dat je nu deze had geopend. Ik wil je even heel veel succes wensen met alles. Persoonlijk weet ik heel goed hoe aambeien voelen, dus ik heb het heel erg met je te doen. Zeker zo kort voor de bevalling. Hopelijk mag jullie kindje nu gauw komen. Liefs Pingu.
dankjewel meiden ik ben momenteel erg bang dat hij dalijk vanacht of morgen weer getromboliseerd is.. of gaat dat niet zo snel?
Wat een verhaal meid! Hoop dat de pijn snel voor je wegtrekt en je vannacht nog lekker kan slapen, je zal je rust nodig hebben voor je bevalling!
Pff, dat is inderdaad heel erg vervelend! Heb je alle slaaptrucjes al geprobeerd? Koude kamer, toch een blokje om lopen, geen koffie en geen cafeine producten 's avonds, boek lezen totdat je zo moe bent dat je vanzelf in slaap valt? etc.. Houd moed meid! Nog fftjes en je mag je wondertje in je armen sluiten!
die aambeien verpesten gewoon alles ik kan wel janken van de pijn. straks moet ik morgen weer als hij weer gaat tromboseren, ik hoop t echt niet want het is verschrikkelijk. doen ze niet inleiden als je geen onsluiting hebt? ook niet als t niet anders kan?
Hey buikje123, Heb je al gevraagt of ze je willen/kunnen strippen misschien anders? Ik riep ook al snel na mijn bevalling dat het niet te geloven was dat ik me prima voelde maar die aambeien alles verpeste, echt super rot! Nouja, hopelijk heb je er na je zwangerschap nooit meer last van.
zou ik dat kunnen vragen ja of ze willen strippen? ik zou t wel willen want dit is niet uit te houden joh, ik verga echt van de pijn hier. ik kan niet eens naar de wc en zit de hele dag op een zwemband, word ik nog deprie van ook.. inleiden ging dus niet vandaag helaas, moet je daar echt ontsluiting voor hebben? en als t MOET en je zit nog dicht?
oh, ik heb dit jaren geleden ook gehad. Gelukkig heeft de huisarts het toen wel verdoofd voor het opensnijden maar daarna deed het zo'n pijn. Ben ik met mijn domme hoofd ook nog eens een avondslaapdienst gaan werken. jankend van pijn daar 's nachts wakker gezeten en meteen om 9 uur terug naar de huisarts. Weer trombose en weer snijden. Ik was toen niet zwanger dus ik mocht aan de diclofenac en kreeg lidocaide gel ( die ze ook bij catheteriseren gebruiken) pas na een dagen kon ik weer een beetje normaal uit de voeten. Wat ontzettend balen zeg. Het is echt een vreselijk pijn! Probeer een beetje in beweging te blijven. Lang zitten of op je rug liggen is niet goed ervoor. ( maar dat doe je wrsch. ook niet hoogzwanger) Veel sterkte!!!!!
Meis toch ik heb met je te doen. Ik weet natuurlijk niet hoe ze bij jou zijn maar hier zijn ze niet zo makkelijk. Ik kon op een gegeven moment bijna niet meer lopen ivm bekkeninstabiliteit maar ze hebben pas met 41+2 geprobeerd te strippen en 2 dagen erna nog eens. Dat was niet gelukt. Ik had al wel 1 cm ontsluiting. Uiteindelijk ben ik pas met 42 weken ingeleid Ik hoop voor jou dat ze je nu eens gaan helpen.
bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes. ik ben dus ook heel erg bang dat het vanacht weer terugkomt die trombose, ik wil niet nog een keer snijden, mijn god als ik eraan denk... 50% kans las ik ergens dat de trombose terugkomt! best veel dus.morgen ga ik curanol pillen halen om mn bloedvaten wijder te houden en ik ga het strippen bespreken.