Testen worden niet donkerder

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Marleen1986, May 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen1986

Marleen1986 Actief lid

Dec 22, 2010
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Overijssel
    Hoi Allemaal,

Ik heb op dinsdag 24-5 een etos test gedaan en deze was positief.
    Daarna heb ik kruidvat testen gedaan, maar deze worden niet donkerder...Is dit erg? Of ik dit ook al een teken dat het mis kan gaan....Gisteren heb ik heel iets bruinverlies gehad wat eind van de middag ophield, en tot nu toe ook nog niet weer gehad heb. Afscheiding is nu gewoon weer wit. Ik zit mezelf helemaal gek te maken! Bij wie werden de testen ook niet donkerder en ging het gewoon goed?
    Ik weet niet hoe ik hier een foto bij moet plaatsten anders had ik mijn testrijtje erbij gezet.

Groetjes Marleen

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Je kan aan de donkerheid van de streep niet zien hoe jouw zwangerschap gaat.
    Een beetje bruinverlies kan erbij horen

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Inderdaad, bruinverlies kan erbij horen.
    Als je een berichtje typt, zie je boven aan een peperklip.. daar kun je je foto uploaden! Kijk dan even onder aan je bericht daar staat Voorbeeld van bericht, en kijk of je foto er staat;)...

4. Marleen1986

Marleen1986 Actief lid

Dec 22, 2010
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Overijssel
    Oke bedankt voor de uitleg, ik zal eens even proberen.
    Hieronder mijn rijtje..
    (die onderste is op de foto dus nog een beetje nat en moet nog wat lichter worden w.s)

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,458
    0
    0
    Nou, volgens mij worden ze wel degelijk donkerder hoor! Hoe donker wil je ze hebben?

6. Marleen1986

Marleen1986 Actief lid

Dec 22, 2010
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Overijssel
    Moet er wel bij zeggen dat ze in het echt lichter ogen als op de foto

7. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hardstikke zwanger hoor, geen zorgen om maken!

8. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ik vind ze donker hoor! Kunnen ze nog wel donkerder? De onderste lijkt wel donkerder, tenminste hier op de foto.
    Eigenlijk is het gewoon afwachten.. meer kun je niet doen, of het fout gaat of goed...
    Persoonlijk, niet donker worden de streepjes werd bij mij een MK. Maar die waren veel lichter dan die van jou. Er zijn ook meiden die nooit een knaller hebben en waar het gewoon allemaal goed gaat.
    Probeer te genieten, wees niet zo onzeker. Het is misschien wel makkelijk gezegd van mij, maar probeer het.. afwachten tot de eerste echo. Ik hoop dat alles goed gaat, en ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!!!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

die zijn wel donkerder geworden hoor meid. Ik hoop dat je geen bruinverlies meer krijgt maar kan idd voorkomen.
    gefeliciteerd

10. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Die van mij was nog iets lichter als die van jou en zie mn banner!:D

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik vind ze ook donkerder worden, de bovenste twee verschillen al wat.
    Maar buiten dat zegt dat niets over je zwangerschap en het verloop daarvan. Kan wel, maar hoeft helemaal niet. Er zijn meiden die geen donker wordende testen hebben en gewoon een zwangerschap uitdragen.
    En er zijn meiden die donker wordende testen hebben, die wel een miskraam krijgen.
    Dus daar is op basis van testjes echt niets zinnigs over te zeggen....

Gewoon genieten dus, die tijd heb je vast binnen als het onverhoopt wel mis mocht gaan.

12. Marleen1986

Marleen1986 Actief lid

Dec 22, 2010
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Overijssel
    Bedankt voor jullie reacties! Ben in ieder geval wat meer gerust gesteld. Heb gelukkig geen bruinverlies meer gehad en hoop dat dit ook zo blijft!
    Pff, als je zwanger wil worden kun je je druk maken omdat het soms zo lang kan duren en als je eenmaal zwanger bent maak je je weer druk of alles goed is haha. Ik ga er zeker van proberen te genieten!

Groetjes Marleen

13. shanty

shanty Lid

May 21, 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zien er prachtig uit hoor. Allemaal super posi :D Helemaal geen zorgen om maken, en geniet van je prachtige zwangerschap. Van harte Gefeliciteerd ! ! ! !
    liefs shanty

14. Als je even bruinverlies had en het is weer gestopt is dat positief nieuws.
    Tsja wat betreft hcg en je testen.. zoals iedereen zegt ze worden wel wat donkerder maar als je iedere dag test valt het niet zo op. Weet niet hoe ver je nu bent?

(oh ik had beide zwangerschappen goede donker wordende testen en de ene keer ging goed de andere keer mis.. soms is er geen pijl op te trekken. bij vmk's hoor je vaak dat een licht streepje maar licht blijft. dit is bij jou duidelijk niet het geval.)

succes iig en gefeliciteerd probeer er van te genieten. wanneer heb je een echo?

15. Marleen1986

Marleen1986 Actief lid

Dec 22, 2010
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Overijssel
    Dankje wel allemaal voor jullie lieve reacties!

Mijn laatste test heb ik gisteren gedaan en die was net zo donker als de controle streep gelukkig.
    Ik weet dat dat ook geen garantie geeft, maar alles beter dan dat je een paar dagen later helemaal een wazig streepje ziet.

Vrijdag heb ik heel iets en heel licht bruin/rozig verlies gehad (gemengd met afscheiding) daarna niet weer gehad, tot ik net weer naar het toilet ben geweest en jahoor......Het is gewoon wat donkerder als mijn gewone afscheiding en dan zie ik er wat rozigs/bruins in naar mijn idee....en nu is het alweer weg.
    Pfff ik maak mezelf zo gek! Ben nu 5 weken en 3 dagen.
    Zou een verloskundige je hierdoor met 8 weken een verwijskaart voor een echo willen uitschrijven?? Ik hoop het zo, anders betaal ik er zelf wel voor.

Share This Page