Zwanger zijn niet beu, wel ongeduldig

Discussion in 'Zwangerschap' started by Momof3, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hebben jullie dat ook?
    Je bent de zwangerschap helemaal niet beu en je geniet er ook van maar toch ben je zooo vreselijk benieuwd hoe je kleintje eruit ziet.
    Tel je de dagen dag tot je uitgerekende datum en je je mini vast kunt houden en hem/haar alle liefde kunt geven die je vanaf het begin al voelde...

of ben ik nou zo'n kwijlebal? hahahaha

2. Wihe

Wihe Actief lid

Nov 24, 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    hehe nee hoor, van mij mag hij nu ook wel komen. ben zo benieuwd hoe hij doet/eruit ziet/huilt/lacht etc etc

daarbij het zwanger zijn wel een beetje beu als in de zin van: ik heb zin in skeeleren: neee dat kan niet etc etc. Heb juist nu zin in van alles wat eigenlijk beter is van niet ;)

3. moielle

moielle Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    1,377
    473
    83
    Female
    Flevoland
    Ja heb dat ook!
    Wil zo graag de kleine zien!!! Lekker knuffelen en vooral naar haar kijken! Hou nu al zoveel van haar! Ik kan niet wachten.
    Maarrrrr laat 'r maar lekker zitten nog even in m'n buik. Lekker groeien. En als ze er klaar voor is, mag ze komen.
    Maar herken dat 'ongeduldige' gevoel wel inderdaad!
    xxx

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Herkembaar!!
    Maar moet nog geduldig wachten..

5. wanda73

wanda73 Actief lid

Dec 24, 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Ook hier is dat gevoel helemaal herkenbaar!!! Kan ook niet wachten tot de dag dat onze zoon zich aandiend!!!
    En Jamietje, ik zie dat wij even ver heen zijn en ook allebei een zoon gaan krijgen!!!

6. meissie1982

meissie1982 Actief lid

Mar 6, 2012
    249
    0
    16
    Ik heb dat nu al bij 12 wkn. Haha. Volgens mij is dat helemaal niet gebruikelijk. De eerste 6 weken dat ik het wist kon ik er niet aan wennen en van de 1 op de andere dag denk ik.. was het maar 6 maanden verder.

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ook heel herkenbaar! Maar het wachten word beloond! ;)

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wat leuk!!! :D:D:D
    Is die van jou ook zo hyper?

9. susy26

susy26 Niet meer actief

hier ook hoor, erg nieuwschierig! en hoe onze oudste zal reageren, daar ben ik ook erg benieuwd naar, hij krijgt er straks een grote broer bij. Maaar heb af en toe ook van die dagen dat ik me lijf terug wil, gewoon in me gewende broek, en er lekker strak zal ik niet zeggen hihi weer uitzien, maar gewoon weer je 'vertrouwde' lijf.. af en toe zit me buik ook in de weg, en dan komt l lekkr bij me kroelen, en danlekker tegen me buik..pfff.. naja... moet toch even geduld hebben haha.. komt wel goed.

10. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

Apr 7, 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook zo benieuwd hoe de kleine meid eruit zal zien. Dus dat je ongeduldig bent is herkenbaar.

11. sammychic

sammychic Actief lid

Jan 13, 2012
    107
    0
    0
    Ik ben het echt beu. Last van me rug, ik kan niet te lang staan of te lang zitten. Hij schopt telkens tegen me ribben aan en dat maagzuur damn...Ik wil dat het eindelijk ophoudt allemaal, vind het echt niet meer leuk. Is nu wel genoeg geweest, hij mag wel heel snel komen van mij.

Share This Page