Hallo allemaal, Ik ben zojuist gebeld door een dame van MvM, ze komt dinsdagmiddag langs en of ik urine wilde opvangen voor haar. Nu vraag ik me eigenlijk af, moet ik ochtendurine opvangen en bewaren of moet je plassen als ze er zijn? Waar je je allemaal druk om kan maken he ? Maar er is vast wel iemand die het weet !
Bij mij kwam ze 's avonds en heb vlak daarvoor urine opgevangen. Geen ochtendurine dus. Maar weet niet hoe duidelijk je test was? Ik had namelijk elke keer knaltesten, maar nooit ochtendurine gebruikt. Kan me voorstellen dat als je testen wat vaag zijn je je zekerder voelt met ochtendurine. Oh, en proficiat met je zwangerschap natuurlijk! Geniet er van!
Bedankt voor de reacties. Ik zal wel een urine opvangpotje halen bij de drogist dan. Ik zal wel een foto van mijn testen laten zien.
Alleen de eerste test is met ochtendurine gedaan. De laatste is van gisteren. Als ze dinsdag komt zal hij wel duidelijk genoeg zijn toch?
Hoi,, Ik ben vandaag toevallig gebeld door MvM en die vertelde dat je ochtendurine op moet vangen en dit af moet dekken!! Succes groetjes mel1989
De bedoeling is ochtendurine opvangen. Zelf was ik dit vergeten (heerlijk die hormonen) dus heb het snel gedaan toen ze er was, de test knalde er toen ook vanaf.
Ik heb wel ochtendurine opgevangen (gewoon in een schoon glazen potje waar je ook groenten en appelmoes in koopt zeg maar). MvM tests blijven relatief licht, vergeleken met kv2v5 testen, zijn iets minder gevoelig.
hmm, hier van de week de consulent gehad. toen zij mij telefonisch vroeg of ik urine wilde vragen, heb ik gevraagd of het ochtend urine moest zijn. dat hoefde niet...... Ik heb urine een half uurtje voordat ze kwam opgevangen, gewoon in zo wegwerp soepkom
Bij mij maakte het toen ook niet uit. Ook niet als je zo kort pas zwanger bent (gefeliciteerd!!! ) Hormoon is hormoon, en daar gaat t om.
Bij mij kwam ze in de middag langs dus had gewoon mijn ochtend urine bewaard ( niet in de koelkast). Heb net mijn laatste kratjes ingeleverd en mag weer lekker zittend plassen haha
Ik was het gewoon vergeten haha, ze kwam savonds half 8, ik heb toen spontaan er een paar druppels uitgeplast..deed t goed hoor haha! GEfeliciteerd trouwens!
Ze belde mij 's middags en kwam 's avonds al langs, ik was nog aan het werk eerst. Dus thuis na het werk, vlak voor ze kwam een plasje gedaan. Was een dikke vette streep, was toen 5 weken geloof ik