Hallo allemaal. Ik ben nu 6 weken zwanger van mijn 2e kindje, bij de 1ste zwangerschap was ik de eerste 4 maanden continu misselijk en veel last van mijn borsten enzo, nu heb ik bijna nergens last van, zijn er meer vrouwen bij wie de 2e zwangerschap heel anders is dan de 1ste ? Groetjes beccie
ik zit aan men eerste zwangerschap en heb zo goed als geen symptomen gehad. vrouwen met meerdere zwangerschappen hebben het ook vaak verschillend, bij de ene veel symptomen, bij de ander geen. geen zorgen om maken
Hier ook bij de jongens niet misselijk en nergens last van gehad. En bij mijn dochter en deze zwangerschap, erg misselijk in het begin, en allerlei andere kwaaltjes. Iedere zwangerschap kan anders zijn dus
Het kan nog komen . Ik dacht tot week 7-8 dat ik er fluitend doorheen zou gaan, maar toen begon de misselijkheid pas := . Ben misselijk geweest tot week 20, haha.
Mijn eerste zwangerschap had ik alleen last van zere borsten, vermoeidheid en gerommel in m'n buik. Nu heb ik zere borsten, ben ik bij vlagen misselijk en heb ik bij vlagen onstilbare honger, smaakt veel eten niet meer en heb ik minder gerommel in m'n buik. Ben dit keer minder dromerig ook. Anders dus
Ik vind mijn tweede zwangerschap echt heel anders. Bij de eerste heb ik nergens last van gehad. Niet misselijk geen bekkenklachten enz. en nu met de tweede ben ik erg misselijk geweest en heb zoveel last van allerlei kwaaltjes.
4 zwangerschappen 3 eerste ongeveer hetzelfde. Bij de een wat misselijker dan de ander. Nu weinig symptomen, ik maak me net als jou zorgen. Alsof het niet klopt. Toch klopte er een hartje dinsdag op de inwendige echo en dat stelde weer wat gerust... Maar blijf het gek vinden