Dag dag, Vanochtend een test gedaan, en positief! Maar omdat het nóg steeds onwerkelijk is, een test van CB gekocht, en nog een test gedaan, en een dikke vette plus! Dus wij zijn naar een jaar zwoegen zwanger!! Maar nu is mijn vraag, hoe lang zou ik zwanger zijn (aangezien ze alleen CB Plus testen hadden bij de AH) kan ik daar de indicatie niet vanaf lezen. Ik zal mijn laatste weken even kort uitleggen; 10-6 heb ik een leo operatie ondergaan, vier dagen later voor het eerst week gevreeën, nadien geregeld.. Ik dacht dat ik de 17/18-6 ongesteld werd, maar het was maar vier dagen, en een inlegkruisje was genoeg voor de hele dag. Dus is kan het geen menstruatie noemen, maar als het een innesteling zou zijn, is het wel snel en weer teveel bloed voor verloren. Maandag 24-6 deed ik een ovu-test, en die leek voor mij wel positief (zie mijn foto-album) Als het die week ervoor een menstruatie was, was dit een week later, en lijkt mij wel erg snel.. Ik heb nu al twee weken erg gevoelige/zware borsten/tepels, en een week dat ik een misselijk/weeïg gevoel. Mijn vriendin zei, je moet eens een test doen, maar ik zei nee, als ik over 1,5week nog niet ongesteld ben, doe ik een test (dag voordat ik voor na controle naar de Gyna moet) Maar vanochtend kon ik dus eigenlijk niet meer zolang wachten en een test gedaan! Verhaal is toch langer geworden dan gedacht Wie kan mij verder helpen?
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn ervaring was ongeveer hetzelfde, ik dacht dat ik ongi geworden was maar heel licht. Op het moment dat ik weet met ovutestjes begon was deze gelijk positief, terwijl dat andere maanden altijd later was. Zw. Test gedaan en ja ik was zwanger!! Met conceptie gaf aan 3 +, dus mijn laatste ongi was een innestelingsbloeding, en op de echo klopte dat ook met de termijn. Je kan morgen of misschien vanmiddag een test met indicator halen, maar zwanger ben je!! Gefeliciteerd!
Ik ga morgen een test kopen met tijds indicatie (die hadden ze nu iet bij ah), en de Gyna bellen voor een vervroegde afspraak, moet de 19e pas, is nog voor me controle na de Leo. Heb je mijn test in me fotoalbum ook gezien, de plus van Cb was gelijk zo'n knaller. Ik weet dus door alles niet wat me laatste menstruatie is geweest..
Ik blijf er toch bij (heel eigenwijs) dat je menstruatie een innestelingsbloeding is geweest. Maar we zullen zien . Feit blijft dat we toch nog samen mogen zwangeren! Vind het zo geweldig!!
Meestal krijg je een positieve test als je rond de 4 á 5 weken zwanger bent. Maar.... ik had met de kruidvat test al een posi test met 3 weken. Minder lang lijkt me sterk.. Uiteindelijk kom je er met de eerste echo pas echt achter.
Bedankt voor jullie reacties! Vanmiddag een test met indicatie gedaan, en geeft 2-3 weken vanaf de bevruchting aan! De gok een beetje dat ik 15-6 een bevruchting heb gehad.. Over anderhalve week dan naar de Gyna!