Goedemorgen, Ik ben vandaag als het goed is 9 weken en 4 dagen, vorige week eerste echo gehad waarop een kloppend hartje te zien is en alles goed was. Mijn symptonen waren eigenlijk dat ik elke ochtend misselijk was, na een paar uur al super moe, gespannen borsten en er snachts een paar keer uit moeten om te plassen. Gister ochtend was ik totaal niet misselijk, ik was er eerst wel blij mee. Maar smiddags ging ik zitten, was 5 min ervoor naar het toilet geweest en ineens voelde ik wat. Dus ik naar het toilet, was er ineens heel veel wit met gele afscheiding gekomen, daarna niks meer. Nou sinds toen waren al mijn symptonen weg, ik was niet moe in de avond, niet moe deze ochtend (terwijl ik echt heel weinig heb geslapen), geen gespannen borsten, niet misselijk en vanacht geen een keer naar het toilet gemoeten. Ik heb echt een heel naar gevoel, voel me vreselijk hierdoor denk echt dat er van alles mis is. Ik net de verloskundige gebeld en alles uitgelegd, zegt ze dat ze geen reden ziet dat er iets mis is en dat ik straks nog eens kan bellen dat ze misschien volgende week ergens tijd hebben voor een extra echo. Ik weet echt niet hoe ik het tot die tijd moet volhouden, in mijn hoofd is alles al fout gegaan. Iemand ervaring met deze of soortgelijke situatie?
hoi, Ik zou me niet te druk maken, dikkere witte afscheiding is normaal tijdens de zwangerschap door de verandering van je hormonen. Ook de symptonen kunnen hierdoor erg wisselen en dus komen en gaan. Bovendien is er rond de 10 weken de HCG piek, hierna gaat het langzaam weer naar beneden, dit kan ook een reden zijn waardoor je ineens minder symptonen hebt. Ik was vreselijk beroerd en na week 10 voelde ik me zo veel beter!. Niet te veel piekeren, ook al is dat soms moeilijk. Gefeliciteerd me je zwangerschap!
Niet meteen in paniek raken hoor😄 Je symptomen kunnen wat afnemen, maar ook de volgende dag weer in alle hevigheid terugkomen! Je hebt een goede echo gehad, het zit vast goed! En witte afscheiding is heel normaal hoor😄