goedenavond dames, Wie rekent er met me mee? Normaal wel een regelmatige cyclus van onveer 27/28 dagen. Hierbij de datums van het gebeuren. 21 sept was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, 29 en 30 sept gemeenschap gehad. 1 oktober had ik rekbaar slijm en echt stekende ovulatie pijn. 11/12 oktober wat bruin verlies en 1 sliertje bloed, dus vond dat al vreemd dacht van goh wordt ik nu al weer ongesteld(cyclus dag 21/22)maar goed was dus niet het geval. Ineens dacht ik man kan wel zwanger zijn dus maandags 15 oktober een test gehaald en die eind van de ochtend gedaan en hardstikke positief. Dus heb dan waarschijnlijk gewoon een vroege ei sprong gehad dit keer. Maar wou even kijken hoever ik nu ben maar als ik van een cyclus van 28 dagen uitga zou dat toch niet helemaal kloppen in de calculator?
Toch 21 sept met 28 dagen aanhouden. Bij de temijn echo kunnen ze de precieze termijn bepalen. Gefeliciteerd!
Gewoon uitgaan van een cylcus van 28 dagen. Dat doet de vk ook. Je weet zelf ook niet precies hoe je cyclus in elkaar zat nu. Je uiteindelijke uitgerekende datum hoor je met de termijnecho. Je datum voor nu staat op 28-06-2019 Gefeliciteerd!