Hoi, Ik ben zwanger (geen twijfel en helemaal blij!) alleen ben ik benieuwd hoe lang jullie denken dat ik zwanger ben. Heeft iemand vergelijkbare streepjes op ... dpo? Even in het kort: Ik heb een wat langere (soms) onregelmatige cyclus. Meestal 5-6 weken. Daarom begin ik altijd met ovulatietesten vanaf CD 18 ongeveer. Nu was ik op zondag 6 november voor het laatst ongesteld. Vrijdag 18 nov seks gehad (en later zie sterretjes op foto), maar pas vanaf din 22/11 begonnen met ovulatietesten (voelde daarvoor niks, ook geen slijm) (zie foto ovulatietesten). Na 4 dagen een best positieve test maar een zw test gedaan en die werd binnen 1 minuut positief. Maar ja nu is de grote vraag hoe lang ben ik al zwanger? Wil graag het nieuws voor kerst vertellen dus heb donderdag 22dec een vroege echo staan (eerder lege vruchtzak). Dus wil een beetje weten of er dan hopelijk een kloppend hartje te zien is
Ik zit een beetje in dezelfde situatie, dus ik kan je niet helpen wel wil ik je feliciteren!!! is CB digitaal een idee? Deze heb ik ook gebruikt. Aan je strepen te zien ben je de 3/4 weken wel gepasseerd, heb je die echo gepland bij de VK of pretecho? ik hoop dat er voor jou deze keer een kloppend hartje te zien is ❤️ Bekijk bijlage 741214 Bekijk bijlage 741215
Ik denk je eisprong op of voor de 18e, want je streepje op 3 dec lijkt me verder dan 14dpo. Maar dat verschilt natuurlijk ook per vrouw. Ik zou inderdaad misschien een wekenindicator doen en er voor nu vanuit gaan dat 3 dec 14/15 dpo was. Dan zou je nu op 5 weken zitten.
Dank Rosje en Roosjemaria voor jullie reactie. De CB indicator gaf gister + 3 aan dus denk idd dat je gelijk hebt Rosje