Ronde 16 voor eerste kindje. Ronde 12 zwanger/miskraam.. 17 jaar pil geslikt en daar eind juli 05 mee gestopt. In MMM> Semenanalyse>Sperma onderzoek was oke! Hormonen > oke! Ik hoop zo dat het deze ronde goed raak mag zijn! Wil niet naar 17... Als het bingo is, dan wordt 16 voor eeuwig m'n geluksgetal! Mirre
Ik ben in december 2005 gestopt met de prikpil, in april 2006 weer voor het eerst ongi geworden. voor mijn gevoel ben ik dus al 10 maanden bezig maar volgens mijn HA vanaf dat ik ongi werd..en dus ben ik in ronde 6. and still counting Aoife
ik ben juni 2004 gestopt met de pil en werdt juli gewoon ongi. maar nog geen baby. ben er niet zolang mee bezig hoor[geestelijk]. ik zit nog maar net hier bij het forum. donderdag naar gyn.
ik ben in januari 2002 gestopt met de prikpil en was in juli voor het eerst ongi en vanaf oktober zwanger, ben nu weer bezig met 2e ronde 1e ronde was mk gr. baby blues
Ik ben in mei 2006 gestopt met de pil, maar eerst nog beschermt geklust, nu sinds 1/2 augustus gaan we ervoor, ik zit nu in mijn 2e ronde (eerste kindje). Succes allemaal! Liefs, x
Eind april gestopt met de pil, maar 2 rondes rustig aan gedaan. Dit is de 4e echte ronde, van ons eerste wondertje! We kunnen niet wachten!
Bij mijn eerste duurde het een half jaar en nu voor de tweede zitten we ook in ronde 6. Hopelijk is het deze keer raak
Wij zijn bezig in ronde 3.. nog ffies wachten misschien ronde 4 misschien wel zwangerrrr ieeeeee JIj iig SUCCES