Ik ben op vakantie in april 2006 gestopt met de pil. De 1e x nog beschermd en voor het eggie zitten we nu in ronde 7.
ik zit in ronde 10! Ben nu in afwachting van mijn eitje....en wachten duurt zo lang! Van die 10 zou ik er een paar niet mogen meetellen volgens de huisarts maar ik wacht er al sowieso 10 maanden op... liefs nina
Raak in ronde 2. Je ziet maar zoveel mensen zoveel verschillende antwoorden. Ik weet dat ik een geluksvogel ben dat het zo snel is gegaan. 1 tot 1,5 jaar is nog heel normaal.
Ik wachtte erg lang op mijn eerste ongi, en ben nu eindelijk ongi geworden! Dus we gaan onze 1e echte ronde in!
Ik ben 1 januari 2006 gestopt met de pil en ben nu 6,5 week zwanger van ons 1e kindje. Wij hebben er dus 8 rondes over gedaan. Liefs, Bibi
Ik zit nu in ronde 8. Aangezien de zwemmertjes van mijn vriend niet goed zijn, verwacht ik niet dat het snel raak zal zijn. Ik hoop het natuurlijk wel!
ik zit momenteel in ronde 7 en ben begin april 2006 gestopt hopelijk is het deze ronde raak nog een weekje afwachten
Ik ben in spetember 2005 gestopt met de pil, en ik zit nu in ronde 13. Mijn cyclus is erg regelmatig en ik voel mijn ovulatie, maar kennelijk is dat geen garantie voor een snelle zwangerschap. Oh well, we houden moed. Belle, nog steeds optimistisch.
zoals je ziet sommige doen er lang over sommige zijn snel zwanger en het heeft niks met geluk te maken maar of het matcht iedereen die lang bezig is we houden de moed erin en we gaan gewoon verder. ik heb ook in september zwanger mogen zijn maar het was ook mis gegaan na 4 weken al gelukkig en niet pas na 12 weken ik zou dat niet kunnen. het gevoel dat een klein mensje in je zit en dan sterft en de pijn die je er dan bij voelt.