van mijn eerst kindje was ik de derde maand zwanger,dat is vijf jaar geleden,nu ben ik 31,duurt t nu langer???????of kan t nu gewoon weer net zo snel? :
tuurlijk kan het weer zo snel, maar dat hoeft niet, het blijft sowieso een wonder dat het lukt, toch?? Heel veel succes met klussen!
alles kán in de wereld van zwanger worden! maar heel veel succes en hopen dat het bij iedereen lekker snel lukt
Afhankelijk v persoon tot persoon.. ik was bij de eerste twee ook snel zwanger ; ben nu 32 en weer de 7de maand gestart...
Algemeen bekend is wel dat het na je 30ste wat langzamer gaat. De vruchtbaarheid van vrouwen gaat na je 30ste namelijk achteruit. groetjes
Hoi Sophietje, Heb nu ook een zoontje van 5 en was toen ook in de derde maand zwanger. Ben inmiddels ruim de 30 gepasseerd en zit nu ook in ronde 3 maar heb het gevoel dat de eraan komen . Statistisch gezien wordt het slagingspercentage van zwanger worden na de 30 wel minder maar denk dat dat per vrouw ook wel verschillend is; elk lichaam is anders. Hoop natuurlijk dat het snel lukt maar de drie maanden haal ik niet meer (denk ik). Geeft niet als het maar niet al te lang duurt. De eerste keer ging zo voorspoedig dat ik hoop dat het weer zo snel zou gaan maar daar kan ik maar beter niet vanuit gaan. Succes iedereen met zwanger worden. Silly
Daar is niet veel van te zeggen. Het kan zijn dat je weer heel snel zwanger bent, en misschien duurt het deze keer wat langer. Succes!!
hoi ik denk dat je er niet kunt op voortgaan ik was van mijn eerste in de tweede ronde zwanger van mijn tweede in de vijfde ronde en nu voor derde terug in tweede ronde inmiddels is het wel al bijna zeven jaar geleden van mijn eerste zwangerschap he!
Volgens mij verschilt dat per vrouw. Je zult gewoon even geduld moeten hebben met moeder natuur............